מסך 32 (כנראה) בסביבות 3000 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא shpiro.guy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shpiro.guy

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אני קונה מסך טלוויזיה שיהיה בסלון, בערך כ- 2.5 או 3 מטרים מהספה (הבנתי שזה משפיע על הגודל... אם יספיק מסך קטן יותר, או שאני אצטרך מסך גדול יותר, בבקשה לציין).
המסך ישמש רק לסרטים בפורמט dvd שהוקלטו מהטלוויזיה או מקוריים. לא יהיה חיבור לממיר בכלל! התקציב הוא 2000-3000 ש"ח. יש צורך ב- HD מפני שאני לא רוצה עוד שנה להחליף את המסך למסך חדש, רק בגלל שלא היה לי HD בקודם.
ועכשיו כמה שאלות:
1. מה ההבדל בין "HD רדי" ל"פול "?HD
2. כדאי לי לקנות LCD בתקציב שלי, נכון?
3. לחבר שלי יש מסך LCD וכל פעם שאני רואה אצלו טלוויזיה כל האנשים מתעוותים ונראים שמנים ונמוכים. אני ממש לא רוצה שזה יקרה. (זה קשור ל- 16:9 ו- 4:3, נכון?) הבנתי שכמעט ולא מוכרים 4:3, אז אם אני קונה טלוויזיה 16:9, תהיה לי אפשרות לראות תמונה מלאה במקרה של סרט ב- 4:3? (אני לא מוכן שהאפשרות היחידה תהיה לחתוך מלמעלה או מלמטה)

תודה מראש!
גיא שפירא
 

תבדוק מכמה מטרים אתה רואה נגיד שזה 4 אתה מכפיל ב10 את זה יצא 40 זאת אומרת שהגודל המתאים הוא 40 או 42 אתה אמרת ששלך זה 3.5 מטר אז זה בערך 35 אינץ' אני הייתי ממליץ על 37.
לא לחבר לממיר זאת שטות! בשביל מה אתה צריך LCD אם זה רק לסרטים?
1)HD רדי מתאים כיום לשידורי הטלויזיה בארץ מכיוון שעוד אין תשתית רצינית של HD בארץ שזה יתרון טוב מה גם שHD רדי הרבה יותר זול מפול HD
פול HD:אם אתה מתכוון לקנות נגן DVD בלוריי זה אומר עוד 2000 ש''ח אז זה מתאים לך ואם אתה לא פריק של HD אז עזוב HD רדי זה מתאים לך ובכלל בתקציב שלך אין סיכוי FULL HD
2)כן אבל לא לחבר לממיר זו שטות.
3)אין לי מושג חכה לתגובה של ליאור קורן
 
מה זאת אומרת בשביל מה אני צריך lcd אם זה רק לסרטים? אני לא רואה טלוויזיה בכלל, אבל אני מאוד אוהב לראות סרטים, אז לא כדאי לקנות lcd בגלל זה? אז מה כן לקנות?

ובקשר לhd- לא מעניינים אותי שידורים בטלוויזיה, אני רוצה לדעת שב- lcd שאני קונה עכשיו, אני יוכל לראות סרטים בפורמט בלו ריי (באיכות כמה שיותר טובה). עוד כמה שנים יעלם ה- dvd כמו שנעלמו קלטות ה- VHS, והפורמט שישלוט יהיה בלו ריי, ואני רוצה לשמוח על הרכישה הזאת גם אז.

ובבקשה, לא להתייחס בתגובות לשידורי הטלוויזיה, כי אני לא אחבר ממיר.
 
כל מסכי ה- LCD בגודל 32" כיום הם לפחות HD READY, הסטנדרט לגודל זה הוא רזולוציה של 1366X768 פיקסלים.
יש מספר מסכי FULL HD 32 אבל הם יקרים מאודדד (פי 3-4 מהתקציב שלך) ובגודל הזה של מסך, לא תרגיש בהבדל, בטח שלא ממרחק 3 מטר.
כך שמבחינת HD אתה מכוסה, גם עבור Blu-ray.
למרחק הזה, לטעמי, עדיף מסך 37" או 42" אבל זה מעל התקציב שלך.
 

אוקיי... תודה רבה! אני לא מתכוון לחרוג מהתקציב. אולי אני פשוט אקרב את הספה..
אז אילו דגמים מומלצים בגודל 32" בתקציב הנ"ל? (חובה בדגמים HD READY)
ויראו טוב? הרזולוציה הזאת נחשבת די נמוכה, לא? איך זה ישפיע?

תודה רבה על התגובות,
גיא
 
ליאור, אתה יכול לענות בבקשה על שאלה מספר 3 שלו? שאלה טובה.
 
ליאור אני חושב שאתה טועה. ה-a550 של סמסונג היא Full HD ומחירה בערך 5000 אם אני לא טועה.

מצטרף להמלצה של ליאור התקציב שלך ממש נמוך אין לי מושג אם אפשר בכלל לקנות 32 אינטש נורמלית בתקציב הזה. עוד משהו, לסלון לא קונים 32 לדעתי לפחות 37 אינטש גם במרחק הזה. אם זה היה חדר הייתי ממליץ לך על 32 אבל זה סלון יש תחושה של מרחב.

בכל מקרה בהצלחה.
 

מה עם כל ה- lcd פה:
http://zap.co.il/models.aspx?Sog=E-...094428&DB4004=4820&DB4140=46570&orderby=price
אף אחד לא טוב? בסופו של דבר אני אקנה כנראה אחד מאלו (מהראשונים שמחירם סביב 3000), אז איזה הכי כדאי לסרטים? ואני צריך גם את האפשרות להציג 3:4 על מסך 16:9 מבלי לחתוך, כמו שציינתי למעלה.
 
הקישור שלך לא עובד לי
בכל אופן בתקציב שלך קשה לי לראות שיש משהוא אכותי - אז או שאתה עולה בתקציב או שאתה מתפשר
 
אז על איזה דגם אני יכול להתפשר? ובאיזה תחומים הוא יהיה פחות טוב?
 

במחירים הזה אני לא יכול להמליץ לך על דגם היות ומדובר על מסכים שהם מותג שיכול להיות שכל חודש אתה מקבל מסך שונה תחת אותו שם.
מסכים אלו בדרך כלל מורכבים מרכיבים זולים - אחרת זה לא היה זול.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור