shpiro.guy
חבר אתר
- הודעות
- 5
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
שלום,
אני קונה מסך טלוויזיה שיהיה בסלון, בערך כ- 2.5 או 3 מטרים מהספה (הבנתי שזה משפיע על הגודל... אם יספיק מסך קטן יותר, או שאני אצטרך מסך גדול יותר, בבקשה לציין).
המסך ישמש רק לסרטים בפורמט dvd שהוקלטו מהטלוויזיה או מקוריים. לא יהיה חיבור לממיר בכלל! התקציב הוא 2000-3000 ש"ח. יש צורך ב- HD מפני שאני לא רוצה עוד שנה להחליף את המסך למסך חדש, רק בגלל שלא היה לי HD בקודם.
ועכשיו כמה שאלות:
1. מה ההבדל בין "HD רדי" ל"פול "?HD
2. כדאי לי לקנות LCD בתקציב שלי, נכון?
3. לחבר שלי יש מסך LCD וכל פעם שאני רואה אצלו טלוויזיה כל האנשים מתעוותים ונראים שמנים ונמוכים. אני ממש לא רוצה שזה יקרה. (זה קשור ל- 16:9 ו- 4:3, נכון?) הבנתי שכמעט ולא מוכרים 4:3, אז אם אני קונה טלוויזיה 16:9, תהיה לי אפשרות לראות תמונה מלאה במקרה של סרט ב- 4:3? (אני לא מוכן שהאפשרות היחידה תהיה לחתוך מלמעלה או מלמטה)
תודה מראש!
גיא שפירא
אני קונה מסך טלוויזיה שיהיה בסלון, בערך כ- 2.5 או 3 מטרים מהספה (הבנתי שזה משפיע על הגודל... אם יספיק מסך קטן יותר, או שאני אצטרך מסך גדול יותר, בבקשה לציין).
המסך ישמש רק לסרטים בפורמט dvd שהוקלטו מהטלוויזיה או מקוריים. לא יהיה חיבור לממיר בכלל! התקציב הוא 2000-3000 ש"ח. יש צורך ב- HD מפני שאני לא רוצה עוד שנה להחליף את המסך למסך חדש, רק בגלל שלא היה לי HD בקודם.
ועכשיו כמה שאלות:
1. מה ההבדל בין "HD רדי" ל"פול "?HD
2. כדאי לי לקנות LCD בתקציב שלי, נכון?
3. לחבר שלי יש מסך LCD וכל פעם שאני רואה אצלו טלוויזיה כל האנשים מתעוותים ונראים שמנים ונמוכים. אני ממש לא רוצה שזה יקרה. (זה קשור ל- 16:9 ו- 4:3, נכון?) הבנתי שכמעט ולא מוכרים 4:3, אז אם אני קונה טלוויזיה 16:9, תהיה לי אפשרות לראות תמונה מלאה במקרה של סרט ב- 4:3? (אני לא מוכן שהאפשרות היחידה תהיה לחתוך מלמעלה או מלמטה)
תודה מראש!
גיא שפירא