מסך פלזמה 42 אינצ

  • פותח הנושא פותח הנושא ohad29
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ohad29

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם ,
אני מעוניין לקנות מסך 42 אינצ לסלון ואני מעוניין לשמוע חוות דעת .
הסלון שי הוא כ3.50 מטר מקיר לקיר , כלומר יהיה לי בערך 3 מטר מהעין למסך.
עשיתי קצת סקר מה עדיף פלזמה או LCD והגעתי להבנה שאדם שרואה כבלים וספורט(70%) + מעט סרטים(DVD 15%) ולחבר למחשב (5% ) עדיף לו פלזמה מכיוון שבLCD יש מריחות שקיימות פחות בפלזמה ובמרחק הזה בגודל המזך המבוקש , ה LCD נראה פחות טוב לעיין ( לא אחיד ).
מכייון שכך החלטתי ללכת על ה SAMSUNG Q91 שהיא 42 אינצ , אבל יש לי כמה דברים שמטרידים אותי :
א. אין ל TV הזו כניסת SCART
ב. הTV היא HD READY ולא FULL HD
ג. שידורי ספורט

בנוגע לSCART , ובתור בן אדם שהולך לראות הרבה כבלים , כמה זה מפריע בעיין אם החיבור של הכבלים יעשה לא לSCART ? האם בעקבות כך אראה יותר מריחות ? האם אראה תכבלים יותר גרוע ? ואם כך לאיזה כניסה יתחברו הכבלים ל S VIDEO או ל RCA ? האם יש כבל שהוא צד אחד SCART וצד שני S VIDEO ?

בנוגע לכך שה TV היא רק READY ולא FULL , במה זה מתבטא ? האם אראה תהבדל רק בסרטים או שידורים שהם HD ? האם זה כזה משמעותי שכדאי לשקול לקחת TV שהיא FULL ?

בנוגע לשדורי הספורט , מכייון שאני רוב היום רואה ספורט כמו כדורסל וכדורגל מאוד אתבאס אם אראה מריחות או איכות מאוד גרועה , האם לזה אני אמור לצפות ?

תודה מראש
אוהד
 

אם המסך שאתה מדבר עליו לא מתאים לך למה אתה חושב על הדגם הזה ולא על דגמים אחרים?

בקשר ל FULL HD או HD READY היות ורוב בשידורים היום הם לא HD אני חושב שעדיף מסך HD READY שיתן תמונה יותר טובה בדרך כלל מ FULL HD בשידורים רגילים (פשוט הוא עושה פחות הגדלה לתמונה הרגילה - FULL HD מגדיל תמונה פי 5 מהמקור בשידור רגיל בדרך כלל זה גם נראה כך), כמו כן DH READY נותן תמונה טובה מאוד גם בשידור HD הפרש לא בשמיים מול ה FULL HD.
 
פלזמה 42" בהחלט יכולה להתאים לצרכים שלך.
אם אין במסך חיבור סקארט, אפשר לחבר לכניסת S-Video (יש כבל סקארט ל- S-Video), פרטים נוספים תמצא .
כמו שציין כרמי, תוכל להסתפק ברזולוציית HD READY
לגבי שידורי ספורט, זה תלוי בעיקר באיכות השידור, מבחינת מריחות - מסכי פלזמה לא סובלים מבעיה זו.
שידורי ספורט ב-HD נראים נהדר על המסך.
 
ערב טוב

אני מאוד מעוניין בטלויזיה הזו במיוחד באיכות הצבעים שראיתי ממנה .
ממה אני חושש ?
איך יראו בה כבלים בידיעה שהחיבור הכי איכותי שאני יכול להשתמש זה SVIDEO ,
האם החיסרון ב SCRAT כל כך מורגש

תודה
 

יש הבדל מסוים אבל הוא לא משמעותי ולא מאוד מורגש.
לא הייתי פוסל על סמך זה את המסך ותמיד תוכל לרכוש גם יחידת טרנסקודר להמרה מ-RGB לקומפוננט (עלות כ-500 ש"ח).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור