שלום לכולם ,
אני מעוניין לקנות מסך 42 אינצ לסלון ואני מעוניין לשמוע חוות דעת .
הסלון שי הוא כ3.50 מטר מקיר לקיר , כלומר יהיה לי בערך 3 מטר מהעין למסך.
עשיתי קצת סקר מה עדיף פלזמה או LCD והגעתי להבנה שאדם שרואה כבלים וספורט(70%) + מעט סרטים(DVD 15%) ולחבר למחשב (5% ) עדיף לו פלזמה מכיוון שבLCD יש מריחות שקיימות פחות בפלזמה ובמרחק הזה בגודל המזך המבוקש , ה LCD נראה פחות טוב לעיין ( לא אחיד ).
מכייון שכך החלטתי ללכת על ה SAMSUNG Q91 שהיא 42 אינצ , אבל יש לי כמה דברים שמטרידים אותי :
א. אין ל TV הזו כניסת SCART
ב. הTV היא HD READY ולא FULL HD
ג. שידורי ספורט
בנוגע לSCART , ובתור בן אדם שהולך לראות הרבה כבלים , כמה זה מפריע בעיין אם החיבור של הכבלים יעשה לא לSCART ? האם בעקבות כך אראה יותר מריחות ? האם אראה תכבלים יותר גרוע ? ואם כך לאיזה כניסה יתחברו הכבלים ל S VIDEO או ל RCA ? האם יש כבל שהוא צד אחד SCART וצד שני S VIDEO ?
בנוגע לכך שה TV היא רק READY ולא FULL , במה זה מתבטא ? האם אראה תהבדל רק בסרטים או שידורים שהם HD ? האם זה כזה משמעותי שכדאי לשקול לקחת TV שהיא FULL ?
בנוגע לשדורי הספורט , מכייון שאני רוב היום רואה ספורט כמו כדורסל וכדורגל מאוד אתבאס אם אראה מריחות או איכות מאוד גרועה , האם לזה אני אמור לצפות ?
תודה מראש
אוהד
אני מעוניין לקנות מסך 42 אינצ לסלון ואני מעוניין לשמוע חוות דעת .
הסלון שי הוא כ3.50 מטר מקיר לקיר , כלומר יהיה לי בערך 3 מטר מהעין למסך.
עשיתי קצת סקר מה עדיף פלזמה או LCD והגעתי להבנה שאדם שרואה כבלים וספורט(70%) + מעט סרטים(DVD 15%) ולחבר למחשב (5% ) עדיף לו פלזמה מכיוון שבLCD יש מריחות שקיימות פחות בפלזמה ובמרחק הזה בגודל המזך המבוקש , ה LCD נראה פחות טוב לעיין ( לא אחיד ).
מכייון שכך החלטתי ללכת על ה SAMSUNG Q91 שהיא 42 אינצ , אבל יש לי כמה דברים שמטרידים אותי :
א. אין ל TV הזו כניסת SCART
ב. הTV היא HD READY ולא FULL HD
ג. שידורי ספורט
בנוגע לSCART , ובתור בן אדם שהולך לראות הרבה כבלים , כמה זה מפריע בעיין אם החיבור של הכבלים יעשה לא לSCART ? האם בעקבות כך אראה יותר מריחות ? האם אראה תכבלים יותר גרוע ? ואם כך לאיזה כניסה יתחברו הכבלים ל S VIDEO או ל RCA ? האם יש כבל שהוא צד אחד SCART וצד שני S VIDEO ?
בנוגע לכך שה TV היא רק READY ולא FULL , במה זה מתבטא ? האם אראה תהבדל רק בסרטים או שידורים שהם HD ? האם זה כזה משמעותי שכדאי לשקול לקחת TV שהיא FULL ?
בנוגע לשדורי הספורט , מכייון שאני רוב היום רואה ספורט כמו כדורסל וכדורגל מאוד אתבאס אם אראה מריחות או איכות מאוד גרועה , האם לזה אני אמור לצפות ?
תודה מראש
אוהד