מסך פיוניר בשיטת NTSC עושה עליה..

  • פותח הנושא פותח הנושא מיקון
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מיקון

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
אני חוזר לארץ עם מסך 50" של פיוניר מדגם PDP5040HD שעובד ב - NTSC. שאלות:

במידה שאני מתחבר לשידורים הדיגיטליים - אני מבין שכל הערוצים עוברים סוג של UPSCALE לסוג של HDMI. האם זה אומר שאני יכול לראות על מסך NTSC שידורים ב- PAL אם אני משתמש בכבל HDMI?

מה המשמעות שהטיונר עובד ASTC? הוא יכול לקלוט עם אנטנה חיצונית שידורים של YES?

אם אני מבלבל את השכל ושום דבר שאמרתי לא נכון - איך אני מבצע את ההמרה מ- PAL ל- NSTC? יש איזה מכשיר מומלץ? מאחר והאות של שתי השיטות דיגיטלי לא נראה לי שממיר אות וידאו יעזור פה..

דרך אגב, הפלאזמה עובדת 110-240V 50-60HZ אז החשמל זה לא בעיה.

אודה על כל מידע שיעזור להסיר את הערפל הכבד שאני שרוי בו. תודה.
 

נערך לאחרונה ב:
ממיר HD עם יציאת HDMI יפתור את הבעיה.
לא תוכל לקלוט שידורי YES עם הטיונר של המסך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור