אני חוזר לארץ עם מסך 50" של פיוניר מדגם PDP5040HD שעובד ב - NTSC. שאלות:
במידה שאני מתחבר לשידורים הדיגיטליים - אני מבין שכל הערוצים עוברים סוג של UPSCALE לסוג של HDMI. האם זה אומר שאני יכול לראות על מסך NTSC שידורים ב- PAL אם אני משתמש בכבל HDMI?
מה המשמעות שהטיונר עובד ASTC? הוא יכול לקלוט עם אנטנה חיצונית שידורים של YES?
אם אני מבלבל את השכל ושום דבר שאמרתי לא נכון - איך אני מבצע את ההמרה מ- PAL ל- NSTC? יש איזה מכשיר מומלץ? מאחר והאות של שתי השיטות דיגיטלי לא נראה לי שממיר אות וידאו יעזור פה..
דרך אגב, הפלאזמה עובדת 110-240V 50-60HZ אז החשמל זה לא בעיה.
אודה על כל מידע שיעזור להסיר את הערפל הכבד שאני שרוי בו. תודה.
במידה שאני מתחבר לשידורים הדיגיטליים - אני מבין שכל הערוצים עוברים סוג של UPSCALE לסוג של HDMI. האם זה אומר שאני יכול לראות על מסך NTSC שידורים ב- PAL אם אני משתמש בכבל HDMI?
מה המשמעות שהטיונר עובד ASTC? הוא יכול לקלוט עם אנטנה חיצונית שידורים של YES?
אם אני מבלבל את השכל ושום דבר שאמרתי לא נכון - איך אני מבצע את ההמרה מ- PAL ל- NSTC? יש איזה מכשיר מומלץ? מאחר והאות של שתי השיטות דיגיטלי לא נראה לי שממיר אות וידאו יעזור פה..
דרך אגב, הפלאזמה עובדת 110-240V 50-60HZ אז החשמל זה לא בעיה.
אודה על כל מידע שיעזור להסיר את הערפל הכבד שאני שרוי בו. תודה.
נערך לאחרונה ב: