שלום רב,
התחדשתי ב GT50 , צריכה להגיע.... לא יכול להירדם בלילות מצפיה... (lol)
שאלתי היא, האם אני צריך לעשות משהו כדי למנוע צריבות במסך זה? הבנתי שעלולות להיות צריבות מהסימנים של הערוצים.
האם עלי לנקוט בפעולות מניעה בשעות הראשונות של הטלויזיה וכמה זמן ( 200,300 שעות) ?
תודה מראש לעונים.
אשמח לספר חוויות ולענות על שאלות כשארכוש זמן הרצה על הטלויזיה. צוחק!
התחדשתי ב GT50 , צריכה להגיע.... לא יכול להירדם בלילות מצפיה... (lol)
שאלתי היא, האם אני צריך לעשות משהו כדי למנוע צריבות במסך זה? הבנתי שעלולות להיות צריבות מהסימנים של הערוצים.
האם עלי לנקוט בפעולות מניעה בשעות הראשונות של הטלויזיה וכמה זמן ( 200,300 שעות) ?
תודה מראש לעונים.
אשמח לספר חוויות ולענות על שאלות כשארכוש זמן הרצה על הטלויזיה. צוחק!