פלזמה מניעת צריבה פנאסוניק GT50

  • פותח הנושא פותח הנושא mas03
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mas03

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

התחדשתי ב GT50 , צריכה להגיע.... לא יכול להירדם בלילות מצפיה... (lol)
שאלתי היא, האם אני צריך לעשות משהו כדי למנוע צריבות במסך זה? הבנתי שעלולות להיות צריבות מהסימנים של הערוצים.
האם עלי לנקוט בפעולות מניעה בשעות הראשונות של הטלויזיה וכמה זמן ( 200,300 שעות) ?

תודה מראש לעונים.
אשמח לספר חוויות ולענות על שאלות כשארכוש זמן הרצה על הטלויזיה. צוחק!
 

ב- 200 שעות הראשונות, תשים את ערכי הבהירות והניגודיות על האמצע.
מעבר לזה, אין יותר מדי מה לעשות, יש לפלזמה הזו מנגנונים אוטומטיים נגד צריבה ובעת הצורך גם אפשרות שטיפה לבנה. בשימוש רגיל, לא הייתי דואג יותר מדי.
 
תודה רבה

תודה על התשובה.
 
ככל שדאגתי שלא יהיו צריבות, אשתי והילדים השאירו שעות את הממיר הדפוק מג'יק של הוט (שאין לו מנגנון שמירת מסך וסימן ה PAUSE קרוב למרכז התמונה) על מצב" PAUSE" עד שהבחנתי בצריבה עמוקה "H" בפלזמה של פנאסוניק V20, אחרי שנה של שטיפות לבנות מידי שבוע , עדיין יש סימן של צריבה (נחלש קצת אבל עדיין אפשר להבחין בצריבה)...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור