ליאור אתה.צודק קובי בש הוא מנהל מותג פנסוניק החדש
1 זה נודע לי
2 כשפניתי לאחת ממשרדי היבואנים בקשר לדגם של טלויזיה וביקשתי לדבר עם מנהל המותג אז הבטיחו לי שיחזרו אלי לא חזרו התקשרתי שוב וקיבלתי כל מיני תירוצים
לכן חלטתי לפרסם
לא הבנתי לא ענה לך מנהל מותג ,אז פרסמת שאין מנהל ?
זה הזוי
מה למנהל מותג ללקוח פרטי ?
מחר שאני יסע לארה"ב אני יתקשר לאובמה
אם לא יענה לי , אני יכתוב שאין נשיא בארה"ב
621981 שכחת לקחת תרופות ?
גם לא רלוונטי מי זה מנהל מותג של פנסוניק או סמסונג
לך זה לא משנה לי זה כן דבר נוסף לפני שהאיש עליו אני מדבר שעזב אני הייתי מתייעץ איתו כי הוא היה איש אמין בעיניי והוא עזר לי כמה פעמים בנושא של אחריות