מנהלי מותגים בשני יבואנים כבר לא שם

  • פותח הנושא פותח הנושא 621981
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

621981

אוהב את התחום
הודעות
414
מעורבות
13
נקודות
18
בניופאן למי שזוכר את מוטי אלבז מהדגמה של ה CEVO כבר לא שם וגם מנהל המותג טושיבה קובי בש לא שם עד עכשיו לא ידוע מי המחליף שלהם
בירוקום מנהל המותג פנסוניק בתחום הטלויזית גם לא נמצא יותר בתפקיד לא ידוע מי המחליף
 

עם מחירים כמו שלהם
שרות אישי גרוע
טוב

פנסוניק מתי עזב ?
 
יש לך חור במודיעין... מנהל מותג פנסוניק החדש ידוע בהחלט והשם שלו אף מופיע בהודעה שלך.
 
ליאור אתה.צודק קובי בש הוא מנהל מותג פנסוניק החדש
 

סתם להבין.
מדוע החלטת לדווח על כך?:)
 
1 זה נודע לי
2 כשפניתי לאחת ממשרדי היבואנים בקשר לדגם של טלויזיה וביקשתי לדבר עם מנהל המותג אז הבטיחו לי שיחזרו אלי לא חזרו התקשרתי שוב וקיבלתי כל מיני תירוצים
לכן חלטתי לפרסם
 

מנהל המותג של פנסוניק טלויזיות לא היה מיקי קליין?
 
נערך לאחרונה ב:
מנהל מותג עונה לטלפונים?
 
יש מנהלי מותגים שמדברים איתך ויש שלא
 

1 זה נודע לי
2 כשפניתי לאחת ממשרדי היבואנים בקשר לדגם של טלויזיה וביקשתי לדבר עם מנהל המותג אז הבטיחו לי שיחזרו אלי לא חזרו התקשרתי שוב וקיבלתי כל מיני תירוצים
לכן חלטתי לפרסם

לא הבנתי לא ענה לך מנהל מותג ,אז פרסמת שאין מנהל ?
זה הזוי
מה למנהל מותג ללקוח פרטי ?

מחר שאני יסע לארה"ב אני יתקשר לאובמה
אם לא יענה לי , אני יכתוב שאין נשיא בארה"ב

621981 שכחת לקחת תרופות ?

גם לא רלוונטי מי זה מנהל מותג של פנסוניק או סמסונג
 
לך זה לא משנה לי זה כן דבר נוסף לפני שהאיש עליו אני מדבר שעזב אני הייתי מתייעץ איתו כי הוא היה איש אמין בעיניי והוא עזר לי כמה פעמים בנושא של אחריות[video=youtube;MNg8y5MS_Uo]http://www.youtube.com/watch?v=MNg8y5MS_Uo&feature=g-all-u[/video] ונסיים בסרטון עם טלויזית תלת מימד הכי טובה שיש בשוק
לא הבנתי לא ענה לך מנהל מותג ,אז פרסמת שאין מנהל ?
זה הזוי
מה למנהל מותג ללקוח פרטי ?

מחר שאני יסע לארה"ב אני יתקשר לאובמה
אם לא יענה לי , אני יכתוב שאין נשיא בארה"ב

621981 שכחת לקחת תרופות ?

גם לא רלוונטי מי זה מנהל מותג של פנסוניק או סמסונג
 
לך זה לא משנה לי זה כן דבר נוסף לפני שהאיש עליו אני מדבר שעזב אני הייתי מתייעץ איתו כי הוא היה איש אמין בעיניי והוא עזר לי כמה פעמים בנושא של אחריות

את מי זה מעניין עם מי אתה מתייעץ ?
מה אתה משחק לנו אותה .
כמה אוסף של שטויות

אם יש לך כל כך הרבה בעיות בזמן האחריות זה עוד סיפור או פשוט אתה משועמם

אני מצטער ,אני צריך ללכת
כי אובמה על הקו והוא צריך לומר לי איפה לראות את האביר האפל

דרך הגב אתה מתייעץ גם עם המוכר בפרסומת על תלת מימד
תתקשר לפנסוניק תספר להם שמצאת טלוויזיה דולפת
ואתה רוצה לדבר עם יו"ר פנסוניק
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור