חברים שלום
בתור אחד שיש לו HOT HD מיותר לפי דעתי כמובן כרגע להיתבר, מפני שישנם רק 5 ערוצים אשר מתוכם 2 מתחילים לשדר רק מהשעה 5 אחר הצהריים ומסיימים ב: 12 בלילה.
כאשר HOT DEFINTION ממחזר סרטים ,וגם סרטים לא משהו.
ספורט 5HD כמעט רק שידורים ישנים.
נשיונל גאוגרפיק HD סביר ( לא אותם תוכניות כמו בנשיונל הרגיל ).
יש את יורוספורט HD תוכניות רגילות לערוץ.
ויש איזושהו ערוץ HD ארמיקאי בתחום האופנה .
כך ששוב אני ממליץ רצוי להמתין שיהיו עוד ערוצי HD יותר נורמאלים , עם תכנים עדכניים יותר.