ממיר hd

  • פותח הנושא פותח הנושא arikel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arikel

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
0
נקודות
16
יש לי ממיר של יס דגם s3100
מחובר עם כבל svideo איכותי
השאלה אם אני אחליף לממיר של יס hd
האם יהיה שפור משמעותי בשדורי sd
מסיבה שהחיבור הוא hdmi
שווה לשדרג?
 

ממיר HD מבצע UPSCALE לשידורי SD דרך HDMI, מה שמביא לתמונה חלקה יותר, יש שמתלוננים על אובדן מסויים בפירוט ו"קריספיות" התמונה.
 
חברים שלום
בתור אחד שיש לו HOT HD מיותר לפי דעתי כמובן כרגע להיתבר, מפני שישנם רק 5 ערוצים אשר מתוכם 2 מתחילים לשדר רק מהשעה 5 אחר הצהריים ומסיימים ב: 12 בלילה.
כאשר HOT DEFINTION ממחזר סרטים ,וגם סרטים לא משהו.
ספורט 5HD כמעט רק שידורים ישנים.
נשיונל גאוגרפיק HD סביר ( לא אותם תוכניות כמו בנשיונל הרגיל ).
יש את יורוספורט HD תוכניות רגילות לערוץ.
ויש איזושהו ערוץ HD ארמיקאי בתחום האופנה .
כך ששוב אני ממליץ רצוי להמתין שיהיו עוד ערוצי HD יותר נורמאלים , עם תכנים עדכניים יותר.
 
jac, אין קשר, הוא דיבר על ההבדל בין ממיר רגיל ל-HD בשידורי טלוויזיה רגילים(לא HD).
 

oren6666
חבר משקיען ברור שזה מובן מאליו, אני הסברתי לו מדוע לא כדאי לו להשקיע עבור ממיר זה.
 
אה סבבה פשוט הייתי צריך לציין שזאת לא הייתה שאלתו אבל אני מניח שידעת זאת...

אני איתך Jackal, גם אני לא הייתי מוציא שקל על הבדיחה הזאת שנקראת YES HD בזבוז מוחלט.
 
דרך אגב היום HOT הוסיפו עוד ערוץ HD MTV HD .
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור