מיקום ראוטר

  • פותח הנושא פותח הנושא genvirt
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ups דווקא מקור לרעש הכי חזק ולא משנה אם זה על אותה פאזה או לא

תרחיק מהמערכת.. ראוטר, הרד דיסק,.. 4-5 מטרים

חוץ מסוויטץ קטן. או אם אין לך שם הרבה ציוד במערכת שדורש רשת, אז פשוט תזרוק כבל.
 
תרחיק מהמערכת.. ראוטר, הרד דיסק,.. 4-5 מטרים

חוץ מסוויטץ קטן. או אם אין לך שם הרבה ציוד במערכת שדורש רשת, אז פשוט תזרוק כבל.
זה כעת מה שיש לי, switch וכול השאר מרוחק. אזי ככה וישאר:) תודה
 
Ups דווקא מקור לרעש הכי חזק ולא משנה אם זה על אותה פאזה או לא
לגמרי!
חייבים לזכור תמיד שהאפס משותף לכל הפאזות
 

תרחיק מהמערכת.. ראוטר, הרד דיסק,.. 4-5 מטרים

חוץ מסוויטץ קטן. או אם אין לך שם הרבה ציוד במערכת שדורש רשת, אז פשוט תזרוק כבל.
למה ? איפה רבאק לשים הראוטר וההרד דיסק ? אולי נבודד עם פלטה מתכת ?
 
כל מכשיר חשמלי, ולשם הכלליות, כל חומר בייקום שאינו בטמפ' אפס מוחלט, מייצר רעשים אלקטרומגנטיים. אלו רעשים בתדר גבוהה מאד, ולכן מבחינת אודיו, אין רעש, כי הרעש אינו בספקטרום או מתחת לרצפת הרעש.

כמובן שמי שמשוכנע שהוא שומע הבדלים בין כבלי חשמל, ופיוזים, מן הסתם "ישמע" גם את רעשים מראוטר... כעקרון, אני יכול להניח של שמיעה של רעשים שאינם קיימים אצל אלו הסובלים מהתסמונת האודיופילית, קשורה להפרעה הנקראת Electromagnetic hypersensitivity שבאופן דומה לשמיעת הבדלים בין ראוטרים, אין לה הסבר מדעי, והיא מקוטלגת כהפרעה פסיכוטית

זו אותה הפרעה שיש לדמות מ BETTER CALL SAUL האח של סון גודמן. שם רואים שאם שיש בקרבתו טלפון סלולארי, אך הוא אינו מודע לקיומו, הכל בסדר, אבל ברגע שהוא מגלה את זה, הוא נכנס להתקף פסיכוטי. זה על אותו משקל של מבחן עיוור לאודיופיל... אם תחליף את כבל הקומקום שעלה 2000 דולר בכבל פשוט של 10 שח, כל עוד האודיפיל אינו מודע לזה, הכל בסדר. אבל ברגע שהוא יגלה, הוא מיד יתחיל לשמוע הבדלים ואין לדעת כיצד יגיב...

בקיצור, שים את הראוטר היכן שאתה רוצה.

אגב, חבל שאין בארץ נהדרת דמות של אודיופיל אובססיבי. זה יכול להיות מצחיק וגם לתת לאודיפילים פרספרטיבה שונה...
 
למה ? איפה רבאק לשים הראוטר וההרד דיסק ? אולי נבודד עם פלטה מתכת ?

אצלך זה באנטריסול
הכוונה להרד דיסק מגנטי לא flash \ SSD
 

כמובן שמי שמשוכנע שהוא שומע הבדלים בין כבלי חשמל, ופיוזים, מן הסתם "ישמע" גם את רעשים מראוטר... כעקרון, אני יכול להניח של שמיעה של רעשים שאינם קיימים אצל אלו הסובלים מהתסמונת האודיופילית, קשורה להפרעה הנקראת Electromagnetic hypersensitivity שבאופן דומה לשמיעת הבדלים בין ראוטרים, אין לה הסבר מדעי, והיא מקוטלגת כהפרעה פסיכוטית

זו אותה הפרעה שיש לדמות מ BETTER CALL SAUL האח של סון גודמן. שם רואים שאם שיש בקרבתו טלפון סלולארי, אך הוא אינו מודע לקיומו, הכל בסדר, אבל ברגע שהוא מגלה את זה, הוא נכנס להתקף פסיכוטי. זה על אותו משקל של מבחן עיוור לאודיופיל... אם תחליף את כבל הקומקום שעלה 2000 דולר בכבל פשוט של 10 שח, כל עוד האודיפיל אינו מודע לזה, הכל בסדר. אבל ברגע שהוא יגלה, הוא מיד יתחיל לשמוע הבדלים ואין לדעת כיצד יגיב...

כמובן שטרם הצלחתי לנתח מהי ההפרעה שלך. לי כבר עשו מבחן עיוור בכבלים, גם לאלדר ולעוד כמה חברים כאן. הדיווחים מוחלטים, הבחנה בהבדלים היא מוחלטת.

אבל אתה לא באת לכאן בשם האודיופיליה. באת לכאן בשביל להסביר לנו שאנחנו בעלי ״הפרעה פסיכוטית״. זה לא אבל זה לא אתה שטוען את זה. חס ושלום, אתה בטח לא חושב ככה, זה ה״מדע״ ואתה, אתה רק מעביר לנו את זה - בתמימות כמובן.

לכן, מכיוון שאתה לא מצליח לשלוט בסוגרים, והתגובות שלך מעורבות בלא מעט נוזלי ומוצקי גוף, החלטתי לשחרר אותך למקום אחר, בו הציווליזציה מאשרת שניתן לשחררם שם. למקום הזה יש שם - בית הכסא. ולכן, כשאתה חש שיש לך צורך לשחרר אחד מהם, זה המקום הנכון. אגב, אדם שעושה את צרכיו בפומבי גם אמור להיות מקוטלג כהפרעה, והיא, להבדיל מההפרעות של האודיופילים, מטרידה בהחלט.

אז מר אדוני, אנו נפרד ממך לשלום, נאחל לך בריאות והצלחה. את המסעות שלך והניתוחים הפסיכיאטרים, תזריק לאתר אחר.

תודה על הכל, כולנו מעריכים אותך מאוד. נתגעגע...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור