michael123
חבר משקיען
- הודעות
- 9,853
- מעורבות
- 1,467
- נקודות
- 113
Ups דווקא מקור לרעש הכי חזק ולא משנה אם זה על אותה פאזה או לא
תרחיק מהמערכת.. ראוטר, הרד דיסק,.. 4-5 מטרים
חוץ מסוויטץ קטן. או אם אין לך שם הרבה ציוד במערכת שדורש רשת, אז פשוט תזרוק כבל.
Ups דווקא מקור לרעש הכי חזק ולא משנה אם זה על אותה פאזה או לא
זה כעת מה שיש לי, switch וכול השאר מרוחק. אזי ככה וישארתרחיק מהמערכת.. ראוטר, הרד דיסק,.. 4-5 מטרים
חוץ מסוויטץ קטן. או אם אין לך שם הרבה ציוד במערכת שדורש רשת, אז פשוט תזרוק כבל.
לגמרי!Ups דווקא מקור לרעש הכי חזק ולא משנה אם זה על אותה פאזה או לא
למה ? איפה רבאק לשים הראוטר וההרד דיסק ? אולי נבודד עם פלטה מתכת ?תרחיק מהמערכת.. ראוטר, הרד דיסק,.. 4-5 מטרים
חוץ מסוויטץ קטן. או אם אין לך שם הרבה ציוד במערכת שדורש רשת, אז פשוט תזרוק כבל.
למה ? איפה רבאק לשים הראוטר וההרד דיסק ? אולי נבודד עם פלטה מתכת ?
כמובן שמי שמשוכנע שהוא שומע הבדלים בין כבלי חשמל, ופיוזים, מן הסתם "ישמע" גם את רעשים מראוטר... כעקרון, אני יכול להניח של שמיעה של רעשים שאינם קיימים אצל אלו הסובלים מהתסמונת האודיופילית, קשורה להפרעה הנקראת Electromagnetic hypersensitivity שבאופן דומה לשמיעת הבדלים בין ראוטרים, אין לה הסבר מדעי, והיא מקוטלגת כהפרעה פסיכוטית
זו אותה הפרעה שיש לדמות מ BETTER CALL SAUL האח של סון גודמן. שם רואים שאם שיש בקרבתו טלפון סלולארי, אך הוא אינו מודע לקיומו, הכל בסדר, אבל ברגע שהוא מגלה את זה, הוא נכנס להתקף פסיכוטי. זה על אותו משקל של מבחן עיוור לאודיופיל... אם תחליף את כבל הקומקום שעלה 2000 דולר בכבל פשוט של 10 שח, כל עוד האודיפיל אינו מודע לזה, הכל בסדר. אבל ברגע שהוא יגלה, הוא מיד יתחיל לשמוע הבדלים ואין לדעת כיצד יגיב...