מחשבות למעלה


ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,764
מעורבות
932
נקודות
113
יכול להיות שבתערוכה האחרונה בכפר המכביה הושמע גם ה kef blade ?
אם אני לא טועה היה רמקול רצפתי גדול של kef אבל אני לא זוכר את הדגם.
לא אהבתי אותו .
 

Audiogod

מושעה
הודעות
353
מעורבות
32
נקודות
28
מעריך את הכנות אבל למה להתבטא בכזאת נחרצות (או בכלל להתבטא ) במה שאין לך מושג ?…

זאת הבעיה איתך - אתה מפזר הצהרות בלי שיש לך מושג ואתה מגדיל לעשות ומוכיח לנו שאנחנו צודקים באמירה הזאת…
תבין
לאף אדם כאן אין בעלות על האמת והצדק
הדעה שלי שווה לשל כל אדם כאן
ומי שרוצה לחלק לי ולדעות שלי ציונים זאת בעיה שלו בלבד.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,764
מעורבות
932
נקודות
113
מין הסתם שלא הבנת ולא ירדת לסוף דעתי
לחברה שמייצרת גם את הדרייברים וגם את הקבינט וגם את הקרוסאובר יש יותר שליטה על כל רכיב ולכן ההרמוניה בין הרכיבים תהיה גדולה יותר והתוצאה תהיה סינרגיה טובה יותר בין כל הרכיבים
מה שידרוש מחברה אחרת שפשוט קונה את הדרייבר off the shelf ואפילו קאסטם מייד הרבה יותר מאמץ ומשאבים כדי להגיע לאותה תוצאה ואת המשאבים האלה יש למעט מאוד חברות
למעשה. שלא לדבר על זה שחברה שמייצרת את ה דרייברים של עצמה יש לה יותר ידע לגבי סאונד ותכנון רמקולים מחברה שרק קונה דרייברים
ושלא לדבר על זה שחברה שמייצרת את הדרייברים בעצמה יכולה להציע רמות ביצוע גבוהות יותר במחיר נמוך יותר מחברה שרק קונה את הדרייברים.
אגב לא הוכחת לי כלום עם וילסון, אם כבר להפך כי עובדה שהם החליפו את יצרן הדרייברים מה שאומר שהם לא היו מרוצים מהם מה שאומר שאם הם היו מייצרים את הדרייברים לעצמם זה לא היה קורה מלכתחילה כי הרמקול היה אופטימלי עם הדרייברים שיוצרו ספציפית לאותו הדגם
אז אני אצטט אדם חכם אחד שאמר פעם:
" דוגמא מאלפת לחוסר יכולת להבחין בין עיקר לטפל"

מאחל לי ולכל אוהביי את ההצלחה שהייתה לוילסון עם הדרייברים של פוקאל….

אתה מכביר במילים לחינם - התוצאה הסופית היא זו שחשובה למאזין ולא איך ייצרו את הרמקול !!!

רמקול אופטימלי ?
מה זה ״רמקול אופטימלי״?
מה הפרמטרים להכרזה על רמקול כ״רמקול אופטימלי״?
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,764
מעורבות
932
נקודות
113
תבין
לאף אדם כאן אין בעלות על האמת והצדק
הדעה שלי שווה לשל כל אדם כאן
ומי שרוצה לחלק לי ולדעות שלי ציונים זאת בעיה שלו בלבד.

תבין
כשאדם רוצה שיתייחסו אליו ברצינות אז מוטב שיביע את דעתו במה שהוא מבין.
אני לא אביע את דעתי בפורום סריגה ומקרמה כי אין לי מושג בזה…
אני גם לא אביע את דעתי בפורום יינות כי גם בזה אני לא מתמצא.
אתה מרשה לעצמך להביע דיעה על משהו שלפי דבריך אתה לא מכיר ועוד מתווכח על זה…
אם זאת דרכך , להביע עמדה בדברים שאין לך בהם מושג , אז אתה פשוט טיפש גמור כי זה מנהג של טיפשים - הם מתווכחים בנושאים שאינם מבינים בהם דבר וחצי דבר.
זה בסדר לא לדעת כל דבר וזה בסדר לא להכיר כל רמקול שיש.
זה לא בסדר להביע עמדה על רמקול שאינך מכיר.
זאת זכותך ?
כן, זכותך להיות טיפש !
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
לא סקירה
אבל לכתוב זאת דעתי וזהו לא רציני לדיון בפורום אודיו
בעיקר מפי משתתף שלא מספר על המערכת שלו
או שסיפר שיש לו אוזניות ואין לו רמקולים

אולי הוא גאון הדור מבחינת אודיו אבל לרוב מצפים לקילומטרז׳ מסויים
לפני שפוסקים על רמקולים במחירים ברמות המדוברים

פרט לזה שלא מדובר בשריפה קטנה או נפילה חד פעמי
אלא בבן אדם שאוהב ליצור פרובוקציה
זה פשוט שרשרת שלא נגמרת
הוא כותב וכותבים לו והשריפה לא תעצור ככה
תחזרו לדיון טכני, תתאפקו עם הירידות האישיות - זה לא מוביל לכלום
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
כמה בורות

Wilson Audio "עברו" מ Focal
חחח לא בגלל שלא היו מרוצים
אלא מסיבה מאוד פשוטה שלא הייתה להם ברירה.
סיום חוזה ואי הסכמה של Focal למכור את הדרייברים שלה לשום חברה.

אגב focal היו "רק" חומר גלם
Wilson פיתחו מעבר את הדרייברים לפי ספסיפקציות שהם קבעו!
ואפרופו התאימו את הדרייברים ל תיבה וה cross

כך היה לפני עם Dynaudio
והיום עם Scanspeak

כך שעוד דוגמא לחוסר הבנה, יכולת והתעסקות בשטויות.

אין זכר לשום סאונד של Focal ב Wilson

רק חומר גלם.
אגב דרייברים איכותיים וטובים ממה שהם משתמשים היום!

אגב 2 חבל ששני הצדדים לא המשיכו באותו קו (משותף).
 

Audiogod

מושעה
הודעות
353
מעורבות
32
נקודות
28
תבין
כשאדם רוצה שיתייחסו אליו ברצינות אז מוטב שיביע את דעתו במה שהוא מבין.
אני לא אביע את דעתי בפורום סריגה ומקרמה כי אין לי מושג בזה…
אני גם לא אביע את דעתי בפורום יינות כי גם בזה אני לא מתמצא.
אתה מרשה לעצמך להביע דיעה על משהו שלפי דבריך אתה לא מכיר ועוד מתווכח על זה…
אם זאת דרכך , להביע עמדה בדברים שאין לך בהם מושג , אז אתה פשוט טיפש גמור כי זה מנהג של טיפשים - הם מתווכחים בנושאים שאינם מבינים בהם דבר וחצי דבר.
זה בסדר לא לדעת כל דבר וזה בסדר לא להכיר כל רמקול שיש.
זה לא בסדר להביע עמדה על רמקול שאינך מכיר.
זאת זכותך ?
ןכן, זכותך להיות טיפש !
לא יודע איך לבשר לך את זה אבל לא אתה זה שתקבע במה אני מבין או לא מבין
אמרתי לך
מי שמחלק לי או לידע שלי ציונים זו בעיה שלו בלבד.
 

Audiogod

מושעה
הודעות
353
מעורבות
32
נקודות
28
כמה בורות

Wilson Audio "עברו" מ Focal
חחח לא בגלל שלא היו מרוצים
אלא מסיבה מאוד פשוטה שלא הייתה להם ברירה.
סיום חוזה ואי הסכמה של Focal למכור את הדרייברים שלה לשום חברה.

אגב focal היו "רק" חומר גלם
Wilson פיתחו מעבר את הדרייברים לפי ספסיפקציות שהם קבעו!
ואפרופו התאימו את הדרייברים ל תיבה וה cross

כך היה לפני עם Dynaudio
והיום עם Scanspeak

כך שעוד דוגמא לחוסר הבנה, יכולת והתעסקות בשטויות.

אין זכר לשום סאונד של Focal ב Wilson

רק חומר גלם.
אגב דרייברים איכותיים וטובים ממה שהם משתמשים היום!

אגב 2 חבל ששני הצדדים לא המשיכו באותו קו (משותף).
כמה בורות
אם ווילסון היו מייצרים דרייברים לעצמם לא היה להם צורך להחליף ספק בכל פעם
קניית דרייברים גם לפי ספיסיפקציה מסוימת לעולם לא תהיה סינרגטית לשאר חלקי הרמקול כמו יצרן שמייצר את כל הרכיבים כמו פוקל
ולכן כל ההתפלספות שלך על הסיבה להחלפת הספק היא בכלל לא רלוונטית או סותרת את הנקודה שלי שעדיף לייצר את הדרייברים של עצמך מאשר לקנות מחברה אחרת ולדחוף לתוך קופא יפה.
למעשה אתה בעצמך תמכת במה שאמרתי על ידי זה שאמרת שעכשיו הם משתמשים בדרייברים יותר גרועים כי פוקל הפסיקו לספק להם מצב שהם לא היו עומדים בו אם היו מייצרים לעצמם את הדרייברים.
עוד שאלות?
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,764
מעורבות
932
נקודות
113
לא יודע איך לבשר לך את זה אבל לא אתה זה שתקבע במה אני מבין או לא מבין
אמרתי לך
מי שמחלק לי או לידע שלי ציונים זו בעיה שלו בלבד.

אתה כתבת שאתה לא מכיר את הטידל.
להביע עמדה על רמקול שלא מכירים זה לא רציני , שלא לומר טיפשי.
 

Audiogod

מושעה
הודעות
353
מעורבות
32
נקודות
28
אתה כתבת שאתה לא מכיר את הטידל.
להביע עמדה על רמקול שלא מכירים זה לא רציני , שלא לומר טיפשי.
שוב אני לא עומד למשפט
שאלו אותי על רמקולים מצוינים במחירים יחסית סבירים והגבתי
שלא לדבר על הדרייבר הקואקסיאלי של KEF עם הוופרים בצד שמאפשר לו להיות point source אמיתי
וככל שהדרייברים מרוחקים אחד מהשני האינטגרציה בין הדרייברים פחות טובה באופן כללי
פה זה נגמר אתם יכולים לחזור לטיידאל הזה שוב ושוב זה פשוט לא מעניין אותי.
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
כמה בורות
אם ווילסון היו מייצרים דרייברים לעצמם לא היה להם צורך להחליף ספק בכל פעם
קניית דרייברים גם לפי ספיסיפקציה מסוימת לעולם לא תהיה סינרגטית לשאר חלקי הרמקול כמו יצרן שמייצר את כל הרכיבים כמו פוקל
ולכן כל ההתפלספות שלך על הסיבה להחלפת הספק היא בכלל לא רלוונטית או סותרת את הנקודה שלי שעדיף לייצר את הדרייברים של עצמך מאשר לקנות מחברה אחרת ולדחוף לתוך קופא יפה.
למעשה אתה בעצמך תמכת במה שאמרתי על ידי זה שאמרת שעכשיו הם משתמשים בדרייברים יותר גרועים כי פוקל הפסיקו לספק להם מצב שהם לא היו עומדים בו אם היו מייצרים לעצמם את הדרייברים.
עוד שאלות?
כן אבל אני מניח שהם קונים את הדרייברים בזמן הייצור כלומר מפתחים את הקרוס ואת התיבה בהנתן הדרייבר
 

Audiogod

מושעה
הודעות
353
מעורבות
32
נקודות
28
כן אבל אני מניח שהם קונים את הדרייברים בזמן הייצור כלומר מפתחים את הקרוס ואת התיבה בהנתן הדרייבר
בסדר
אבל שוב
היכולת של חברה שמייצרת גם את הדרייברים וגם את הקבינט וגם את הקרוסאובר ליצור סינרגיה בין כל החלקים היא לעולם תהיה גדולה יותר מאשר של חברה שקונה את הדרייברים מחברה אחרת גם אם הם מקוסטמים לפי דרישות החברה
זה כמו לקנות מנוע ולבנות סביבו אוטו
זה לא בדיוק אופטימלי
אני לא אומר שזה בלתי אפשרי להגיע לתוצאות טובות
פשוט יותר קשה לאותה חברה
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
בסדר
אבל שוב
היכולת של חברה שמייצרת גם את הדרייברים וגם את הקבינט וגם את הקרוסאובר ליצור סינרגיה בין כל החלקים היא לעולם תהיה גדולה יותר מאשר של חברה שקונה את הדרייברים מחברה אחרת גם אם הם מקוסטמים לפי דרישות החברה
זה כמו לקנות מנוע ולבנות סביבו אוטו
זה לא בדיוק אופטימלי
אני לא אומר שזה בלתי אפשרי להגיע לתוצאות טובות
פשוט יותר קשה לאותה חברה
לא חושב
אין חברה שמייצרת הגברה וגם מייצרת את כל הרכיבים שלו
ציפים של דאק יש אולי ל 3 חברות וכולם מייצרים סביבם
כל עוד הרכיבים קיימים וידועים בזמן הייצור - אין בעיה

אם למשל שנתיים אחרי שהם יצרו רמקול החברה שייצרה להם את הדרייברים הפסיקה לעבוד והם מחליפים אותם בלי תכנון מחדש זה רע אבל קשה לי להאמין שזה קורה

כל מי שמתעסק בייצור ובונה על רכיבים צד ג מוודא זמינות לשנים קדימה
 

Audiogod

מושעה
הודעות
353
מעורבות
32
נקודות
28
לא חושב
אין חברה שמייצרת הגברה וגם מייצרת את כל הרכיבים שלו
ציפים של דאק יש אולי ל 3 חברות וכולם מייצרים סביבם
כל עוד הרכיבים קיימים וידועים בזמן הייצור - אין בעיה

אם למשל שנתיים אחרי שהם יצרו רמקול החברה שייצרה להם את הדרייברים הפסיקה לעבוד והם מחליפים אותם בלי תכנון מחדש זה רע אבל קשה לי להאמין שזה קורה

כל מי שמתעסק בייצור ובונה על רכיבים צד ג מוודא זמינות לשנים קדימה
Focal מייצרת את הדרייברים, הקבינטים והקרוסאוברים
הכל in house
לדעתי זאת הדרך הטובה ביותר
 

ilam

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
107
נקודות
43
לא חושב
אין חברה שמייצרת הגברה וגם מייצרת את כל הרכיבים שלו
ציפים של דאק יש אולי ל 3 חברות וכולם מייצרים סביבם
כל עוד הרכיבים קיימים וידועים בזמן הייצור - אין בעיה

אם למשל שנתיים אחרי שהם יצרו רמקול החברה שייצרה להם את הדרייברים הפסיקה לעבוד והם מחליפים אותם בלי תכנון מחדש זה רע אבל קשה לי להאמין שזה קורה

כל מי שמתעסק בייצור ובונה על רכיבים צד ג מוודא זמינות לשנים קדימה
בסדר
אבל שוב
היכולת של חברה שמייצרת גם את הדרייברים וגם את הקבינט וגם את הקרוסאובר ליצור סינרגיה בין כל החלקים היא לעולם תהיה גדולה יותר מאשר של חברה שקונה את הדרייברים מחברה אחרת גם אם הם מקוסטמים לפי דרישות החברה
זה כמו לקנות מנוע ולבנות סביבו אוטו
זה לא בדיוק אופטימלי
אני לא אומר שזה בלתי אפשרי להגיע לתוצאות טובות
פשוט יותר קשה לאותה חברה
אתחיל מזה שאומר לך שגם במכוניות אתה כנראה לא מבין דבר (לדוגמא תבדוק מה קורה בפורמולה 1). יותר חשוב מזה, אתה העלת פה ושם טיעונים שונים שקושרים את איכות הסאונד למדידות שונות והצדקתם אותם בכך שמדידות אלו מבוססות על מדע. אמנם אני לא בא לפסול את הטענה המרכזית שלך שנראית נכונה במהותה, כלומר שסביר להניח שישנה הלימה גבוהה מאד בין איכות הסאונד למאפיינים הפיזקאלים שיוצאים מהרמקולים. אם זאת, ברור למדי שאינך מבין במדע שכן אם ההית מבין, ההית מודע לכך שהמדידה המדעית של הנתונים הפיזיקאלים נתונה לביקורות מסוגים שונים, כולל דיוק המדידה, כלי המדידה, מספר המשתנים שנמדדים והאם המשתנים האלו נעשו בכל התחומים והצירופים האפשריים של הסיגנלים הנמדדים (שיכולים לכלול אפקטים לא לינארים שגוררים בעקבותם עיוותים לא צפויים). בנוסף, כמובן שלא ברור אם המדידות בכלל רלוונטיות לתופעה ההכוללת יותר. לעומתך, אודיופילים אמיתיים מחפשים בעיקר בסאונד את החוויה והריגוש ולא את הנתונים המספריים שהמדידות מספקות. החוויה שלנו מהסאונד אינה חייבת להיות קורלטיבית עם רמת הדיוק שנותנות המדידות ורמת ה"שיחזור" של הסאונד - ועל כך דובר כאן רבות. לבסוף, קיימת שונות גדולה בין אנשים שאופי ההנאה שלהם תלוייה לא רק במאפיינים הפיזיקאלים של העולם החיצוני אלא גם באופן בו הם חוו את הסביבה במהלך חייהם ובמטען הגנטי שאיתו באו לעולם. לכן, די סביר להניח שאין אמת אבסולוטית בתחום האודיו (ובכל תחום אחר שקושר בין הנאה שלנו לעולם החושים שלנו, כמו בתחום היין, הבישול ועוד). לדעתי, אתה פשוט מבזבז את זמנך בלנסות להצדיק משהו שאתה מאמין בו אבל הוא לא קיים.
 

Audiogod

מושעה
הודעות
353
מעורבות
32
נקודות
28
אתחיל מזה שאומר לך שגם במכוניות אתה כנראה לא מבין דבר (לדוגמא תבדוק מה קורה בפורמולה 1). יותר חשוב מזה, אתה העלת פה ושם טיעונים שונים שקושרים את איכות הסאונד למדידות שונות והצדקתם אותם בכך שמדידות אלו מבוססות על מדע. אמנם אני לא בא לפסול את הטענה המרכזית שלך שנראית נכונה במהותה, כלומר שסביר להניח שישנה הלימה גבוהה מאד בין איכות הסאונד למאפיינים הפיזקאלים שיוצאים מהרמקולים. אם זאת, ברור למדי שאינך מבין במדע שכן אם ההית מבין, ההית מודע לכך שהמדידה המדעית של הנתונים הפיזיקאלים נתונה לביקורות מסוגים שונים, כולל דיוק המדידה, כלי המדידה, מספר המשתנים שנמדדים והאם המשתנים האלו נעשו בכל התחומים והצירופים האפשריים של הסיגנלים הנמדדים (שיכולים לכלול אפקטים לא לינארים שגוררים בעקבותם עיוותים לא צפויים). בנוסף, כמובן שלא ברור אם המדידות בכלל רלוונטיות לתופעה ההכוללת יותר. לעומתך, אודיופילים אמיתיים מחפשים בעיקר בסאונד את החוויה והריגוש ולא את הנתונים המספריים שהמדידות מספקות. החוויה שלנו מהסאונד אינה חייבת להיות קורלטיבית עם רמת הדיוק שנותנות המדידות ורמת ה"שיחזור" של הסאונד - ועל כך דובר כאן רבות. לבסוף, קיימת שונות גדולה בין אנשים שאופי ההנאה שלהם תלוייה לא רק במאפיינים הפיזיקאלים של העולם החיצוני אלא גם באופן בו הם חוו את הסביבה במהלך חייהם ובמטען הגנטי שאיתו באו לעולם. לכן, די סביר להניח שאין אמת אבסולוטית בתחום האודיו (ובכל תחום אחר שקושר בין הנאה שלנו לעולם החושים שלנו, כמו בתחום היין, הבישול ועוד). לדעתי, אתה פשוט מבזבז את זמנך בלנסות להצדיק משהו שאתה מאמין בו אבל הוא לא קיים.

אתחיל מזה שאומר לך שגם במכוניות אתה כנראה לא מבין דבר (לדוגמא תבדוק מה קורה בפורמולה 1). יותר חשוב מזה, אתה העלת פה ושם טיעונים שונים שקושרים את איכות הסאונד למדידות שונות והצדקתם אותם בכך שמדידות אלו מבוססות על מדע. אמנם אני לא בא לפסול את הטענה המרכזית שלך שנראית נכונה במהותה, כלומר שסביר להניח שישנה הלימה גבוהה מאד בין איכות הסאונד למאפיינים הפיזקאלים שיוצאים מהרמקולים. אם זאת, ברור למדי שאינך מבין במדע שכן אם ההית מבין, ההית מודע לכך שהמדידה המדעית של הנתונים הפיזיקאלים נתונה לביקורות מסוגים שונים, כולל דיוק המדידה, כלי המדידה, מספר המשתנים שנמדדים והאם המשתנים האלו נעשו בכל התחומים והצירופים האפשריים של הסיגנלים הנמדדים (שיכולים לכלול אפקטים לא לינארים שגוררים בעקבותם עיוותים לא צפויים). בנוסף, כמובן שלא ברור אם המדידות בכלל רלוונטיות לתופעה ההכוללת יותר. לעומתך, אודיופילים אמיתיים מחפשים בעיקר בסאונד את החוויה והריגוש ולא את הנתונים המספריים שהמדידות מספקות. החוויה שלנו מהסאונד אינה חייבת להיות קורלטיבית עם רמת הדיוק שנותנות המדידות ורמת ה"שיחזור" של הסאונד - ועל כך דובר כאן רבות. לבסוף, קיימת שונות גדולה בין אנשים שאופי ההנאה שלהם תלוייה לא רק במאפיינים הפיזיקאלים של העולם החיצוני אלא גם באופן בו הם חוו את הסביבה במהלך חייהם ובמטען הגנטי שאיתו באו לעולם. לכן, די סביר להניח שאין אמת אבסולוטית בתחום האודיו (ובכל תחום אחר שקושר בין הנאה שלנו לעולם החושים שלנו, כמו בתחום היין, הבישול ועוד). לדעתי, אתה פשוט מבזבז את זמנך בלנסות להצדיק משהו שאתה מאמין בו אבל הוא לא קיים.
לפני שאתה מגיע למסקנות כ"כ נחרצות כדאי שתקרא:
1. https://www.klippel.de/products/rd-system/modules/nfs-near-field-scanner.html
מכשיר שעורך אלפי מדידות, שחברות שמייצרות רמקולים משתמשים בו בעצמן כדי לתכנן ולייצר רמקולים.
יש עובדות פיזיקליות לגבי סאונד שלא ניתנות לשינוי, כוכבים שחורים בחלל נמדדים אז תהיה בטוח שניתן למדוד סאונד שבוקע מרמקול ברמה גבוהה ביותר של דיוק שיגיד לנו בדיוק איך הרמקול ישמע.
"לעומתך, אודיופילים אמיתיים מחפשים בעיקר בסאונד את החוויה והריגוש ולא את הנתונים המספריים שהמדידות מספקות. החוויה שלנו מהסאונד אינה חייבת להיות קורלטיבית עם רמת הדיוק שנותנות המדידות ורמת ה"שיחזור" של הסאונד - ועל כך דובר כאן רבות"
פה אתה טועה מאוד
כי לכל אותן מדידות יש קשר ישיר לסאונד האולטימטיבי שכל אודיופיל * אמיתי *
זה משפיע בצורה ישירה על הדיסטורשן בסאונד ומעל הכל כל הטונליות, וכמובן על עוד מלא פרמטרים אחרים.
אני לא מסוגל להקשיב למשך חצי שניה לרמקןל עם טונליות גרועה, מה שנקרא בשפת העם "סאונד חם"
פסנתר צריך להשמע כמו פסנתר, מצילה צריכה לקרוע לך את עור התוף כי ככה היא נשמעת במציאות, ולא איזה פייק חוויה שהיא"נעימה לאוזן"
בקיצור אם יש למישהו כאן תלונות לגבי כל הקטע של המדידות מוזמנים לפנות ליצרניות הרמקולים.
תהיה בטוח שהן פי מיליון אמינות מאיזה סוקר פלצן במגזין אודיו כלשהו בן 90 שבטוח שכמה שהרמקול יותר יקר הוא יותר טוב
 

Audiogod

מושעה
הודעות
353
מעורבות
32
נקודות
28
זה אגב החדר האנאקואי עם המתקן שעלותו מיליוני דולרים של Dynaudio
שבו הם מבזבזים את הזמן לכולם עם מדידות מיותרות מסתבר.
אגב כמו שאמרתי מי שיש לו בעיה עם מדידות מוזמן לפנות לחברות שמייצרות את הרמקולים מעכשיו והלאה
Dynaudio-Jupiter_N_261903_1.png
IMG_2235.JPG
Dynaudio_Jupiter.jpg
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור