מחפש מסך 52"

  • פותח הנושא פותח הנושא Nir600
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Nir600

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
אז אחרי שקניתי מסך לאבא שלי (47" LG55 - מסך סביר), אני מחפש 52" לעצמי. האמת שהייתי די נעול על סמסונג A650, אבל ראיתי שהם התחילו לפרסם מסכי LED. באתר של מיניליין לא רשום באיזה דגמים מדובר. יש למישהו מידע?
יש המלצה למסך אחר - תקציב בסביבות 15000 ש"ח?
האם פלזמה עדיפה בגדלים האלו?
 

מה השימוש שלך במסך?

ואכן, פלזמות עדיפות בגדלים הללו.
 
אתה ממש לא תשיג מסך LED 52 אינצ' ב15 אלף
 
ה- A650 של סמסונג נמצא בסביבות התקציב, אין מסך LED בגודל 50" בתקציב הזה...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור