מחפש המלצה לשרות מוזיקה סטרימינג

  • פותח הנושא פותח הנושא ayal30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ayal30

חבר משקיען
הודעות
3,113
מעורבות
922
נקודות
113
שלום לכולם ,
קודם כל היה לי טידאל והוא מעולה אבל יש בעייה שהוא עושה בעיות
בתשלום פאיפאל לא מחייב אותי ולכן החשבון לא שמיש
עכשיו - אני מחפש לעשות מינוי לאחת החברות שקימות
אבל לא יודע מה כדאי וכמובן שהתשלום יהיה בפאיפאל
אשמח להמלצות
אייל
 

היי אייל
לי יש גם טידאל וגם דיזר deezer
אני באופן אישי מאוד אוהב את deezer מבחינת הממשק שלו
לגבי הסאונד יש משהו שאני לא יודע להסביר אבל אצלי כל קטע נשמע
הרבה הרבה יותר טוב ב deezer ועשיתי הרבה השוואות.
שווה לך לנסות לדעתי את גרסת הפרימיום כמובן
לאשתי יש ספוטיפיי יש המון תוכן בעיברית אבל אין מה להשוות מבחינת סאונד
 
היי אייל
לי יש גם טידאל וגם דיזר deezer
אני באופן אישי מאוד אוהב את deezer מבחינת הממשק שלו
לגבי הסאונד יש משהו שאני לא יודע להסביר אבל אצלי כל קטע נשמע
הרבה הרבה יותר טוב ב deezer ועשיתי הרבה השוואות.
שווה לך לנסות לדעתי את גרסת הפרימיום כמובן
לאשתי יש ספוטיפיי יש המון תוכן בעיברית אבל אין מה להשוות מבחינת סאונד
דיזר נשמע מדהים, גם אני מעדיף על טידל.
 
מעניין מה שאתה אומר
בגלל שכולם בוחרים בטידאל חשבתי שאני הוזה או משהו:)
 

אני לא מצליח לשמוע דיזר דרך הסטרימר שלי. יש איזו דרך?

אריה
 
או דרך סטרימר עם דיזר מובנה
או דרך אפליקציה בטאבלט דרך airplay ל סטרימר (תומך airplay) כמו שאני עושה
במקרה שלי מגבר משולב סטרימר ודאק של הגל
 
Airplay זה ios. מה עם אנדרואיד?

אריה
 

גם אני עברתי לdeezer באמת נשמע מצויין!
תחושת תלת מימד ועוד יתרון שיש מוזיקה בעברית
 
אריה
בגלל זה כדאי לרכוש bluesound node2i
פותר את כל ההתעסקויות המיותרות,ממשק מעולה ותומך בכל השירותים כולל דיזר
כמובן שלא הייתי משתמש בדאק שלו
 
אריה
בגלל זה כדאי לרכוש bluesound node2i
פותר את כל ההתעסקויות המיותרות,ממשק מעולה ותומך בכל השירותים כולל דיזר
כמובן שלא הייתי משתמש בדאק שלו
אני חושב שאלך על ההמלצה הזו. יש לי את הדאק של תדי והוא מעולה. איפה אפשר לרכוש את הבלוסאונד?

אריה
 

ני בזמנו הבאתי מחול ב 500 דולר
ניתן גם לרכוש אצל פיוז
נידמה לי שלאחרונה היה כאן דיון בפורום על אפשרות להכניס בו סוג של שידרוג אצל מישהו בארץ.
היה גם review כאן
ממליץ גם על שדרוג של הכבל חשמל שמזין אותו של נורדוסט בצורת שמיניה
 
לדעתי, דיזר עדיפה על ספוטיפיי ועל טידאל, בעיקר בגלל העברית.

הבעיה שהתוכנה שלהם מסורסרת ולא תומכת ב-DLNA, ואף תוכנת שליטה לא תומכת בדיזר.
 
תודה חברים על העזרה .
בסוף עשיתי מנוי לדייזר והוא טוב ונוח לחפש שם מוזיקה
לא כמו טידאל
וגם אין לי צורך לחבר אותו לסטרימר אני בעיקר שומע רק
במחשב
 

איך האיכות של
Deezer HiFi ?
 
קודם כל כל אוזן שומעת אחרת ..
לעניין \ השמיעה טובה ואני מרוצה ואין לי יותר מידי צפיות
העיקר שאתה מרוצה..!!! :)
השאלה שלי לא איך שומעים במחשב, אלא איך האיכות של ניגון FLAC (מסלול HIFI ) בסטרימר ובמערכת HIFI בהשוואה ל CD או ניגון קובץ FLAC או TIDAL ...
(בלי להכנס להבדלים בין CD וניגון קובץ) , השאלה בעיקר לעומת שרותי סטרימינג כגון TIDAL
כאשר הדגש על האיכות בהאזנה (ולא HI RES כמו ב TIDAL )
 

נערך לאחרונה ב:
אני שואל, כי ראיתי עכשיו רק שיותר זול מ TIDAL ואני שוקל לעבור ...
הסיבה היחידה שאני לא מפסיק את טידל היא roon במקביל יש לי דיזר שאני יכול לשמוע גם דרך הסטרימר וגם מהנייד ואני יותר אוהב. יכול מאוד להיות שבקרוב אצא מטידל.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור