מחפש המלצה לשקעים אמריקאיים חושב ללכת לכיוון הזהב אשמח לייעוץ

  • פותח הנושא פותח הנושא ron123123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ron123123

אוהב את התחום
הודעות
92
מעורבות
6
נקודות
8
אהלן אני עם רמקולים פוקל 1028 בי
מגבר לקסמן 507 זד
דאק lks 04 .
מחפש שקעים לקיר,להבנתי הזהב נוטה יותר לכיוון החמימות והמוסיקה,רודיום מבריק מידי למערכת שלי עד כמה שידוע לי.
פתוח להצעות לקנייה אם יש למישהו משהו להציע רוצה שקעים לכיוון פורטק/אוידה אבל גם חברות אחרות טובות בהמלצה יהיה סבבה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור