אהלן אני עם רמקולים פוקל 1028 בי
מגבר לקסמן 507 זד
דאק lks 04 .
מחפש שקעים לקיר,להבנתי הזהב נוטה יותר לכיוון החמימות והמוסיקה,רודיום מבריק מידי למערכת שלי עד כמה שידוע לי.
פתוח להצעות לקנייה אם יש למישהו משהו להציע רוצה שקעים לכיוון פורטק/אוידה אבל גם חברות אחרות טובות בהמלצה יהיה סבבה.
מגבר לקסמן 507 זד
דאק lks 04 .
מחפש שקעים לקיר,להבנתי הזהב נוטה יותר לכיוון החמימות והמוסיקה,רודיום מבריק מידי למערכת שלי עד כמה שידוע לי.
פתוח להצעות לקנייה אם יש למישהו משהו להציע רוצה שקעים לכיוון פורטק/אוידה אבל גם חברות אחרות טובות בהמלצה יהיה סבבה.