פ פאדי חבר משקיען הודעות 643 מעורבות 1 נקודות 16 18/8/11 #21 סינמה פרו, קודם כל ברוכים הבאים לפורום, מקווה שתהנה 2: הבחורה כבר קנתה טליוויזיה, אז פספסת את הרכבת 3: משווק לא מורשה = אין אחריות ??? מאיפה הבאת את זה ? יש כל כך הרבה יבואנים לא רשמיים בישראל, ורובם המוחלט מעניקים אחריות למוצרים שלהם
סינמה פרו, קודם כל ברוכים הבאים לפורום, מקווה שתהנה 2: הבחורה כבר קנתה טליוויזיה, אז פספסת את הרכבת 3: משווק לא מורשה = אין אחריות ??? מאיפה הבאת את זה ? יש כל כך הרבה יבואנים לא רשמיים בישראל, ורובם המוחלט מעניקים אחריות למוצרים שלהם
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 19/8/11 #22 תתחדשי ובהצלחה עם המסלך המציון הזה שמציג שחור אמיתי איכות מציוניות בHD ואיכות טובה למדי בSD אני מחכה להתרששמות אישית+תמנות^_^
תתחדשי ובהצלחה עם המסלך המציון הזה שמציג שחור אמיתי איכות מציוניות בHD ואיכות טובה למדי בSD אני מחכה להתרששמות אישית+תמנות^_^
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 19/8/11 #23 שלום לך CinemaPro, כידוע לך בזמן ההרשמה, עך העוסקים בתחום ליידע את הנהלת האתר ולא עשית כך. אנא קרא את תקנון הכתיבה של עוסקים מסחריים בפורום שלנו: http://www.dtown.co.il/forum/2941-חוקי-הפורום.html#post28689 תודה.
שלום לך CinemaPro, כידוע לך בזמן ההרשמה, עך העוסקים בתחום ליידע את הנהלת האתר ולא עשית כך. אנא קרא את תקנון הכתיבה של עוסקים מסחריים בפורום שלנו: http://www.dtown.co.il/forum/2941-חוקי-הפורום.html#post28689 תודה.