LCD מחפשת LCD לסלון וזקוקה לעזרתכם

  • פותח הנושא פותח הנושא lcd??
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lcd??

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
ראיתי דגם טושיבה 40LV833 שהוצג בחנות כדגם חדש במבצע של 3300 שח
המרחק בסלון שלי הוא 4 מטר ואני חושבת שהמסך יהיה קטן מדי
גודל 46 של הדגם עולה פי 2!!! גודל 42 בתוספת של 1500 שח
המסך ישמש לעידן פלוס, סרטים מהמחשב ו-DVD
התקציב בסביבות 3500
אני אשמח לשמוע המלצות או הערות לגבי הדגם
תודה:)
 

ההבדלים בין 40 ל 46 , לעניות דעתי הם קטנים מאוד.
מ40 הקפיצה לדעתי היא ל 50 כבר.
בתקציב הזה אני ממליץ לך על פלזמה.
 
יש כאן אולי הפניה לשרשור שמסביר מה בדיוק עדיף, LCD, LED או פלזמה? ..
 
אורי תודה על התגובה העניינית אבל מה אם בכל זאת נחפש LCD לפי הפרמטרים שציינתי- מה עושים אז??
 

אורי תודה על התגובה העניינית אבל מה אם בכל זאת נחפש LCD לפי הפרמטרים שציינתי- מה עושים אז??

למה את סגורה על LCD בלבד ? במחיר 3500 אתה יכולה לקנות את הפלזמה החדשה של סמסונג שהיא 43 אינץ' וגם תלת מימד ויש קולט שידורים דיגטלים וUSB קוראי סרטי HD
 
כנראה בגלל שכל חנות שנכנסתי אליה קודם כל המליצה על LCD. יש דגם מסוים של סמסונג שכדאי לבדוק? תודה...
 
כנראה בגלל שכל חנות שנכנסתי אליה קודם כל המליצה על LCD. יש דגם מסוים של סמסונג שכדאי לבדוק? תודה...
אה בסדר אני מבין זה קורה ואלה שעובדים בחנויות רובם לא מבינים כלום אז סתם ממליצים....כן יש את ה D490 אבל את מכירה את ההבדלים בין פלזמה ל LCD קראת לפחות על זה בפורום או איפשהו..
 

בוקר טוב, הדברים העיקריים ששמעתי לגבי הפלזמה הם בעיית ההשתקפויות ואכן יש לי סלון מאוד מאוד מואר, ובעיית צריבת התמונות על המסך, שבדגם הזה הבנתי שהצליחו לפתור. נקודה נוספת- צריכה חשמל ופליטת קרינה גבוהות יותר לעומת LCD. שכחתי משהו? יש הצעה נוספת??
 
פליטת קרינה ? וצריבות ? GIVE ME A BREAK . בעיית הצריבה כבר לא קיימת ברוב המוחלט של הטליוויזיות החדשות. קרינה ? איפה שמעת על זה ? . לפי השימושים שלך, רק פלזמה תעזור ! נכון לפלזמה יש עדין בעית השתקפויות אבל זה לא משהו שלא ניתן להתגבר עליו.
 
תודה על התגובה המשעשעת פאדי :) יש דגם שאתה מכיר מלבד ה- D490?
 

את האמת בגלל התקציב, כל פלזמה שתבחרי תתאים לשימוישם שלך. כי הדרישות שלך מאוד צנועות, אז כמעט כל פלזמה תתאים
 
טוב לדעת. תודה רבה

פאדי צודק ב 100% ועניין ההשתקפות זה זניח ואפשר להתגבר עליו בקלי קלות ואגב השתקפות לא רק בפלזמה אלא גם בLCD וב LED ואפילו בטלוויזיות ה CRT הישנות .. ואני אומר לך את זה מניסיון כי יש לי פלזמה של סמסונג ו LCD גם .
הפלזמה של סמסונג C450 פלזמה מצויינת ואיכות מעולה והיא נמצאת בסלון ויש תאורה וזה בכלל לא מפריע... אז לפי התקציב שלך כדאי ללכת על פלזמה של סמסונג D490 ולא יהיה לך צורך ב DVD או לחבר את המחשב כי יש לה חיבור USB שקורא הכל ואב היא עולה כ 3600 בטרקלין חשמל עם 3 שנים אחריות יבואן רשמי ובמחיר כזה לא תמצאי פלזמה עם תלת מימד גם וזוג משקפיים מתנה
 

תודה לכולכם על העזרה והמידע. אוטוטו תהיה לי בסלון סמסונג D490 + משקפיים :)
 
מזל טוב תתחדשי, מקווה שתהני ממנה מאוד :)
 
תתחדשי!
 

תודה לכולכם על העזרה והמידע. אוטוטו תהיה לי בסלון סמסונג D490 + משקפיים :)

יופי תתחדשי מאמי אבל מאיפה את קונה מטרקלין חשמל ? מקווה שתרשמי חוות דעת אישיית עליה
 
תודה רבה לכולכם. ברוררררר שאעדכן פה ברגע שהפלזמה תתחבר לחשמל :)
 
תודה רבה לכולכם. ברוררררר שאעדכן פה ברגע שהפלזמה תתחבר לחשמל :)

אז קנית אותה כבר?
 

<נערך>
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור