מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

IMG-20250622-WA0010.jpg
 
אלבום מופת במהדורת ספר מהודרת כולל תמונות תלת מימד: https://www.amazon.com/dp/B07ZW9PY6B?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title https://tidal.com/browse/album/116415070
 

גם אלבום אחד מהטובים של אופט לטעמי:
IMG_9383.jpeg
 

אחרי 3 שבועות ללא מוזיקה .....
.
.
קוריאל מתחיל במיולה וממשיך בפאקו.
והתוצאה .....שכיית חמדה.
.
.
.
.
קינסי הוציא אלבום עם המוזיקה של זווינול. עונג.!
.
.
.
.
וכמובן .... ג'ון. (אחחח).
שנקר. איזה feel יש לו.
.
.
.
גוד שבס.
טו באב שמח.
.
 

לפני בוא שבת המלכה .....
אגדה יפנית.
(ולא של זילבר).
.
.
.
'קיפ'.
(הסולו השני של אקירה דקה 8, מופת).
.
.
.
.
פוקוי. ולא המחוז.
גאון מוזיקלי.
.
.
.
.
קזומי.
נו כולם כבר מכירים.
.
.
.
שבת שלום ומבורך.
.
 

ערוץ טיוב מלא הקלטות ביתיות חביבות ביותר. לא אודיופילי, אבל אותנטי.


מלודי. הנגנים 'יושבים' מצויין ביחד, והנגינה העליצה של מישל מתחברת יפה לתיפוף של גאד.

בעיקר כדאי: Little piece in C for U


את מישל ראיתי בפעם הראשונה ששמעתי ג'אם סשן של ג' אז, בפסטיבל הים האדום. זו גם הייתה הפעם הראשונה שעישנתי ג'וינט. גם הם ישבו טוב ביחד...
 
 


ההמלצה הביאה לי חשק לקצת גיטרות חשמליות ותופים רועמים, אבל כאודיופיל מה שיש ב-Tidal נשמע לי דחוס מדי, עם לא מספיק הפרדה וטווח דינמי דל. חיפוש מהיר ברשת מראה שלא דמיינתי, אבל יש לאלבום גירסת Blu Ray עדיפה (אולי גם CD ו-ווניל).
חבל.

התנחמתי עם קצת עם Tool וגם This Week... Live at Ronnie Scott's

 
 

נהדר
 

תמונות מצורפות

  • IMG_5510.png
    IMG_5510.png
    KB 522 · צפיות: 41
קודם כל, בפן האודיופילי, הקלטה מצויינת. הפרדה מעולה, טווח דינמי, פירוט... כיף. נדמה לי שהזמרת קצת יותר מדי ״קדימה״ לטעמי, אבל זו כנראה תכונה של המערכת שלי שצריך לתקן.

והעיקר.
פרשנויות מעניינות לסטנדרטים מוכרים וחומרים אישיים. מאוד תיאטרלי, קברטי והומוריסטי לעיתים, משלב אלמנטים של מוסיקה קלאסית (לפעמים רביעיית מיתרים), עם כל האנרגיות של הופעה חיה (שהיא כמעט נקייה מדי כדי להיות הופעה חיה...).


Screenshot 2025-08-27 at 9.44.11.png
 
The Best Of Fourplay
 

נחשפתי לאלבום המהמם הזה וללהקה עצמה (אז יש לי למה להאזין)
האלבום הזה פשוט מהמם .
בהגדרה הם art-ROCK
אהבתי ממאוד מאוד מאוד
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור