מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

;)זה תמיד היה ויהיה נכון!
הוציאו עוד שיר נהדר, יש צפי שמחכה לנו אלבום מעולה...
Nightwish - down, Epica - rise....
השיר השני יצא קצת ליפניי כן. ;)האלבומים של אפיקה תמיד חגיגה. אחד הלהקות הבודדות,שנישמעות בלייב לא פחות טוב מהקלטות. בעיניי הם להקת סימפו-מטאל הכי טובה ביי פאר בעשור האחרון.
 
השיר השני יצא קצת ליפניי כן. ;)האלבומים של אפיקה תמיד חגיגה. אחד הלהקות הבודדות,שנישמעות בלייב לא פחות טוב מהקלטות. בעיניי הם להקת סימפו-מטאל הכי טובה ביי פאר בעשור האחרון.
לגמריי! (קליפ ARCANE - פספסתי איך שהוא כן :))
שיבוא הנה שוב לעשות לנו LIVE!
 
לגמריי! (קליפ ARCANE - פספסתי איך שהוא כן :))
שיבוא הנה שוב לעשות לנו LIVE!
לגמרי!!! ליפניי שנתיים נתנו אחלה הצגה בבארבי.:אצבע מורמת
 

eyJidWNrZXQiOiJwcmVzdG8tY292ZXItaW1hZ2VzIiwia2V5IjoiODAwNjU3OC4xLmpwZyIsImVkaXRzIjp7InJlc2l6Z...jpeg
 
ג'ו הנדרסון עם צ'יק קוריאה וטוני וויליאמס-כיף גדול

R-8676569-1507552412-1678.jpg
 

חברים, אתמול היתי במופע מעולה של Orphaned Land- אחת מהלהקות הגאווה שלנו! היה ממש כיף! גם היום יש מופע (שונה מאתמול).
תיהנו! וחד אורות שמח לכולנו!
 

תמונות מצורפות

  • IMG_5920.jpeg
    IMG_5920.jpeg
    KB 121.9 · צפיות: 78
  • IMG_5928.jpeg
    IMG_5928.jpeg
    KB 129.6 · צפיות: 96
  • IMG_5929.jpeg
    IMG_5929.jpeg
    KB 139.8 · צפיות: 94
  • IMG_5938.jpeg
    IMG_5938.jpeg
    KB 129.6 · צפיות: 88
חברים, אתמול היתי במופע מעולה של Orphaned Land- אחת מהלהקות הגאווה שלנו! היה ממש כיף! גם היום יש מופע (שונה מאתמול).
תיהנו! וחד אורות שמח לכולנו!
אצל אורפנד זה הפך עם השנים למנהג קבוע "להאיר" בחנוכה עם הופעות חיות.;)
 
נכון! שיתרבו מנהגים מסוג כזה:)
 

ab67616d0000b273caf1a802a9c25e577d53d516.jpeg
 

.
לא שאני חסיד של vai, אבל ... לנשק את הקטן הזה.
.
.
חנוכה שמח.
.
 
אלבום פיוז'ן כייפי ולא כל כך מוכר לציבור הרחב.;) https://www.discogs.com/release/21526462-Tabloid-Tabloid https://tidal.com/browse/album/191995835
 

האלבום החמישי של הקרימזונים ואחד היפים- לשונות עפרונים ברוטב


CS967549-01A-BIG.jpg
 
קריצה לצועני, לריינהרט ופיאצולה, במיוחד למי שלא מתחבר אליהם, עיבודים רכים ויפים
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20250104_163553_Roon.jpg
    Screenshot_20250104_163553_Roon.jpg
    KB 431.1 · צפיות: 77
הקצפת של הקצפת..
91tQ2zqx8BL._UF1000,1000_QL80_.jpg
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור