מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

.
שבוע טוב.


קוקו,קוקו, אבל זהו אלבום מופת בז'אנר האוונטגארד ג'אז...

אני ממש לא מתווכח או חולק, על גדולתו של אורנט... גם מעבר לאלבום האמור לעיל.
מאידך, בטעם האישי, לא מתחבר ל free jazz באופן כללי.
וזאת למרות שעיקר המוזיקה אצלי, היא ג'אז.

אגב, עלעלתי באלבום שהמלצת, של Steven Wilson
יש שם שיר שנקרא drive home
מי מנגן שם את הסולו?
שיחק אותה!

בשורות טובות.
.


Guthrie Govan
 

תענוג צרוף...

R-10865626-1505596335-2574.jpg
 
 

עוד להקה מצויינת, הקטע מהדקה ה-5:13 עד סוף השיר מייצר עור ברווז.
נגינת סילו של גיטרה עם נשמה.

 

אחד השירים החזקים של הזמר רוד, אבל שלא הצליח בגדול כמו השירים האחרים שלו.
גרסה מעולה לשיר נפלא זה
 

אלבום מעניין,שמצריך התעמקות, מיוצרת שבדית מוכשרת כשד- ANNA VON HAUSSWOLFF :

ab67616d0000b273584585df3cf83f03bf3d780a.jpg
 
הפעם לא עוד תקליט או המלצה.
הפעם זה משהו מאוד אישי
 

תמונות מצורפות

  • 20240717_162821~2.jpg
    20240717_162821~2.jpg
    KB 165.2 · צפיות: 93
אוסף תקליטורים משושה עם מיטב הסימפוניות של היידן בביצוע והקלטה מעולים: https://www.prestomusic.com/classical/products/7930931--haydn-the-sturm-und-drang-symphonies
 

חיקוי נחמד של הלהקה לשיר heaven & hell של Black sabbath

 
עוד להקה שרוכבת על סגנון מוזיקה של ר׳צ׳י בלקמור
איך שאני לא אוהב חקיינים
 

לעומת זאת….איזה קול…איזה להקה
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור