מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

פרנק זאפה באלבום חובה לכל חובב גיטרה חשמלית-עדיף GIBSON;)

R-1380296-1472414709-8099.jpg
 
A masterpiece

51T8z3hQ6-L._UF1000,1000_QL80_.jpg
 

הלהקה שבלעדיה מטאל לא היה מגיע לעולם
מבצעת רימסטר לאלבומים שלהם.
לאחרונה הם יצאו עם חבילת תקליטים באריזה מהממת לזמר האגדי טוני מרטין כמובן (לא סובל את אוסבורן).
anyway לאספי התקליטים זה box מהמם.
 
ab67616d0000b2731b453c76b079e5a2e78b9079.jpg
 

מתחת לרדאר אלבום חדש Tony Iommy סינגל ראשון שוחרר לפני 4 שעות
 
 

השילוב של 2 באסיסטים מעולה.
 
71nOUOkWeML._SL1500_.jpg
 

השילוב של 2 באסיסטים מעולה.
אני דווקא חושב אחרת.
לטעמי זה וואג'ערס אחד גדול,חסר נשמה.
כך הטאפניג הזה בעני אחד הטכניקות הפחות מוצלחות.
מחילה מהמליץ.
 
 

הזדמנות לחזור למופע הפרידה שלהם ב2017-

81JGKUiqCSL._UF1000,1000_QL80_.jpg
 

רגע לפני שנכנסים לכוננות ספיגה, שיר מעולה משנות התשעים, שהיו השעות היפות ביותר של אנגליה.

 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור