מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

R-2141943-1302221463.jpg
 

יש להקות שלא יודעות מתי לפרוש
אני כאוהד נשבע של סגול כהה, אחרי שבלקמור פרש מהלהקה וג׳ון לורד נפטר (ז״ל) זו כבר לא אותה מוזיקה משובחת של פעם.
היום זה שירים פשוט די סתמיים לדעתי
 
יש להקות שלא יודעות מתי לפרוש
אני כאוהד נשבע של סגול כהה, אחרי שבלקמור פרש מהלהקה וג׳ון לורד נפטר (ז״ל) זו כבר לא אותה מוזיקה משובחת של פעם.
היום זה שירים פשוט די סתמיים לדעתי
מסכים לחלוטין! גם השירים האחרונים של דיוויד גילמור, פיטר גבריאל, יון אנדרסון ועוד .. הם מאד מאכזבים. רק בהופעות חלקם ממשיכים לרגש - למשל גילמור, גבריאל, אריק קלפטון או סטיב האקט.
 
יש להקות שלא יודעות מתי לפרוש
אני כאוהד נשבע של סגול כהה, אחרי שבלקמור פרש מהלהקה וג׳ון לורד נפטר (ז״ל) זו כבר לא אותה מוזיקה משובחת של פעם.
היום זה שירים פשוט די סתמיים לדעתי
סטיב מורס המציא אותם מחדש והם עשו איתו כמה אלבומים לא פחות ממעולים. לדעתי הוא גיטריסט הרבה יותר מוכשר ויצירתי מבלקמור שאחרי פיירבול התייבש לגמרי. אז הם כבר לא עשו רוק סבנטיז אבל רוק טוב ונושך וכייפי. ההופעות היו מצויינות גם אחרי שג׳ון לורד עזב ודון ארי החליף אותו.
הייתי תכלס בהופעות של כל ההרכבים (כמובן חוץ מהראשון)…
לגבי היום, הסוס בהחלט נגמר סופית…
 

 

תקוע לי בראש בלופים ה cover של ווילי

 

כבר היתה המלצה פה על הלהקה המדהימה הזו ואולי אפילו על האלבום הזה.
איזה יצירת אומנות מטורפת, אם היה לובר למוסיקה הוא היה תופס מקום יפה ליד המונה ליזה.


אני שומע אותו בלופים יום לילה , איזה דבר.
 
כבר היתה המלצה פה על הלהקה המדהימה הזו ואולי אפילו על האלבום הזה.
איזה יצירת אומנות מטורפת, אם היה לובר למוסיקה הוא היה תופס מקום יפה ליד המונה ליזה.


אני שומע אותו בלופים יום לילה , איזה דבר.
הכן היית המלצה למייטב זכרוני של גנאדי,אבל מה זה משנה כאשר המלצה טובה?;) יש לי את האלבום בתקליטור ולדעתי הוא הכי טוב שלהם ביי פאר: ממש יצירת אומנות.
 

.
אורנט קולמן.
קוקו לגמרי עם ... free jazz .. הזה.
: -)
 

.
שבוע טוב.


קוקו,קוקו, אבל זהו אלבום מופת בז'אנר האוונטגארד ג'אז...

אני ממש לא מתווכח או חולק, על גדולתו של אורנט... גם מעבר לאלבום האמור לעיל.
מאידך, בטעם האישי, לא מתחבר ל free jazz באופן כללי.
וזאת למרות שעיקר המוזיקה אצלי, היא ג'אז.

אגב, עלעלתי באלבום שהמלצת, של Steven Wilson
יש שם שיר שנקרא drive home
מי מנגן שם את הסולו?
שיחק אותה!

בשורות טובות.
.

 

קונטראבסיסט איטלקי, כל קטע שונה ומעניין
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20240714_055026_Roon.jpg
    Screenshot_20240714_055026_Roon.jpg
    KB 512.3 · צפיות: 74

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור