exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 5,430
- מעורבות
- 3,336
- נקודות
- 113
אלבום מקסים, באופן כללי אוהב ג׳אז שמתי מיפן.
אלבום מקסים, באופן כללי אוהב ג׳אז שמתי מיפן.
https://www.amazon.com/gp/product/B09DN35GWB/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o04_s01?ie=UTF8&psc=1 https://tidal.com/browse/album/191076696
מנגן את התקליטור הזה לזכרה: https://www.prestomusic.com/classical/products/8539788--offenbach-colorature https://tidal.com/browse/album/187531346
לא הכרתי אותם.מלודיות משגעות,שירה אדירה. לדעתי וטעמי בין אלבומיי פרוגרסיב מטאל הכי בולטים של השנים האחרונות.https://www.amazon.com/gp/product/B09DN35GWB/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o04_s01?ie=UTF8&psc=1 https://tidal.com/browse/album/191076696