מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Tsuyoshi Yamamoto Trio
טריו יפני מוקלט מעולה

צפה בקובץ המצורף 65900
אלבום מקסים, באופן כללי אוהב ג׳אז שמתי מיפן.
 

ואם ב RAINBOW עסקינן...
אחת מאימהות הרוק הכבד מקארדיף- BUDGIE, שלא הצליחה מסחרית, אבל סיפקה אחלה מוזיקה
R-2093274-1263599711.jpg
 
בעיני ולטעמי זה התקליט הטוב יותר של הלהקה - משהו חם לסוף שבוע
 
 

אני מרגיש ששמעתי את ה'ריף' הזה איפשהו

 
מלודיות משגעות,שירה אדירה. לדעתי וטעמי בין אלבומיי פרוגרסיב מטאל הכי בולטים של השנים האחרונות.:אצבע מורמת https://www.amazon.com/gp/product/B09DN35GWB/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o04_s01?ie=UTF8&psc=1 https://tidal.com/browse/album/191076696
 

71XYL2ILWBL._UF1000,1000_QL80_.jpg
 

היא לא ממש מחדשת אבל יש לה קול ונוכחות מדהימים ונחמד לשמוע את הביצועים שלה. הייתי מוכן לראות אותה בהופעה של כל הקטעים האלה ...!
 

להקה מורכבת וקשה לעיכול אבל האלבום הזה חריג ביופיו ובאכויותיו (לדעתי) ונשמע מדהים במערכת ...
 
שלישיית עופר מזרחי
 

נגנית נבל בסגנון פאנק ג'ז
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20240623_063655_Roon.jpg
    Screenshot_20240623_063655_Roon.jpg
    KB 90.5 · צפיות: 71
שוודים שרים בלוז

 

בבקשה שי.אני שמח שאהבת.אגב יצא להם בשנה שעברה אלבום חדש,אבל לדעתי קצת פחות טוב מקודמו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור