מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אחד משני האלבומים ה"אלקטיים" של מקלפלין. תענוג.
1.jpg
 
זמרת ארמנית משובחת
 

לפעמים כדאי לחזור למקורות , למקום שממנו הכל התחיל
הפעם ההמלצה שלי היא Black shabbath ולהקת RUSH
מעניין כמה חובבי רוק ומטאל חושבים כמוני שבלאק טובים יותר ללא אוסבורן.
בלאק הזמר האגדי טוני מארטין.


והקטע השני הוא דווקא של RUSH עם פארט האגדי , (האבא של הסגנון של פורטנוי,ושל קארי)
 
 

לשבת שקטה ונטולת לחצים(מכל סוג)-
61rU+2+jD+L._UF1000,1000_QL80_.jpg
 
20240601_200124.jpg
 

נערך לאחרונה ב:
גיטרה ברזילאית, מדהים

RoonShareImage-638529498969997599.png


RoonShareImage-638529499422391402.png
 

ביל פריסל+ג'ון סקופילד יחד עם מרק ג'ונסון באחד מאלבומי הפיוז'ן הטובים,שהוקלטו.

digipak-bass-desires.jpg
 
 

אלבום לא מאוד מוכר של ביל אוונס ואחד האהובים עלי שלו
 

תמונות מצורפות

  • IMG_4445.jpeg
    IMG_4445.jpeg
    KB 184.1 · צפיות: 88
לא חשבתי שיש עדיין אנשים שקונים תקליטורים, שאפו
 

Tsuyoshi Yamamoto Trio
טריו יפני מוקלט מעולה

RoonShareImage-638537970923946452.png
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור