מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלבום פרוג-פאוור מטאל מצויין.https://tidal.com/browse/album/107057572
 

לקראת שבת מה שהוא רגוע… כמעט :)
IMG_1677.jpeg
 
 

פינת הנוסטלגיה. תקליטור של צמד אלקטרו-פופ קנדי,שכיכב על רחבות הריקודים של שנות ה80. https://www.discogs.com/release/870007-Lime-The-Greatest-Hits-Remixed-Versions
 

נערך לאחרונה ב:
 

 

אחד מאלבומי ההארד בופ הטובים ביותר שנוצרו. מומלץ לכל חובב ג'אז
R-9327224-1671710943-2938.jpg
 
 

איזה הרכב יא וראאדי .. אחלה אלבום.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור