R RB68 חבר משקיען הודעות 794 מעורבות 630 נקודות 93 2/7/22 #2,824 בומבינו (Omara Moctar) - כשרון ענק המשלב יד של הנדריקס עם תשתית המוסיקה של שבטי הטוארג מהסהרה. בלוז לא-מערבי במיטבו. הופיע גם בארץ (לצערי החמצתי). כאן באלבום מ2013, שווה לזפזפ גם באחרים... https://tidal.com/browse/album/19440007
בומבינו (Omara Moctar) - כשרון ענק המשלב יד של הנדריקס עם תשתית המוסיקה של שבטי הטוארג מהסהרה. בלוז לא-מערבי במיטבו. הופיע גם בארץ (לצערי החמצתי). כאן באלבום מ2013, שווה לזפזפ גם באחרים... https://tidal.com/browse/album/19440007
ל למה חבר משקיען הודעות 1,470 מעורבות 928 נקודות 113 9/7/22 #2,832 אלבום מצויין ל"שקרים לבנים" בהוצאת ספר מהודרת כולל תקליטור שני עם גרסאות demo: https://www.discogs.com/release/4815718-White-Lies-Big-TV
אלבום מצויין ל"שקרים לבנים" בהוצאת ספר מהודרת כולל תקליטור שני עם גרסאות demo: https://www.discogs.com/release/4815718-White-Lies-Big-TV
RoyZx6r חבר משקיען הודעות 659 מעורבות 413 נקודות 63 9/7/22 #2,833 נכתב ע"י ayal30: לחץ כדי להרחיב... ההמלצות שלך מעולות. תודה רבה.
A ayal30 חבר משקיען הודעות 3,113 מעורבות 922 נקודות 113 9/7/22 #2,834 נכתב ע"י RoyZx6r: ההמלצות שלך מעולות. תודה רבה. לחץ כדי להרחיב... בכייף אני שמח שאתה נהנה מהתוכן שלי
genvirt חבר משקיען הודעות 2,440 מעורבות 872 נקודות 113 9/7/22 #2,835 שבת רגועה היום (בינתיים) - נהנה מהאוסף.
pruym חבר משקיען הודעות 2,348 מעורבות 1,906 נקודות 113 9/7/22 #2,836 הייתי בכמה הופעות של אהוד בנאי, לפעמים יש חשמל במתח גבוה ביותר ולפעמים יבש ומשעמם…