מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

בומבינו (Omara Moctar) - כשרון ענק המשלב יד של הנדריקס עם תשתית המוסיקה של שבטי הטוארג מהסהרה. בלוז לא-מערבי במיטבו.
הופיע גם בארץ (לצערי החמצתי). כאן באלבום מ2013, שווה לזפזפ גם באחרים...
 

7578694A-BEB2-4C3F-8458-70E44FF3AA01.jpeg
מאסטרפיס!!!
 
 

 

ההמלצות שלך מעולות. תודה רבה.
 

שבת רגועה היום (בינתיים) - נהנה מהאוסף.
image.jpg
 
הייתי בכמה הופעות של אהוד בנאי, לפעמים יש חשמל במתח גבוה ביותר ולפעמים יבש ומשעמם…
21A44679-9311-4CF5-B1D7-3CF478D460DE.png
 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור