מממ לא מצליח אצלי למרות שטידאל עובד תקין …וואלה אצלי מתנגן תקליטור,אבל בכל זאת בדקתי כרגע והכל עובד תקין.![]()
פשוט זמרת ניפלאה איזה קול וסאונד תודהאלבום אקוסטי מדהים - לשמוע ב-VOLUME גבוה ...
היה ממש טוב!כולם עוד יושנים.יושב מול המחשב באוזניות ורואה סרטונים מההופעה של אפיקה ביום שלישי האחרון בבארבי: כמה נעים להזכר...
![]()