כן! אחלה מופע!!!! נהנתי! גם חבריי ישראלים ממש לא רעים- כול הכבוד!ההופעה של אפיקה אתמול היית מטורפת ברמות על !!!כמעט שעתיים של שיכרון חושים,שמהדהד עד עכשיו !!!
![]()
טידל רושם שאלבום נמחק. מה זה בדיוק?להקה,שמצליחה לשלב בין מלא סגנונות בהצלחה רבה עם אלבום מצויין:https://tidal.com/browse/album/97411049
וואלה אצלי מתנגן תקליטור,אבל בכל זאת בדקתי כרגע והכל עובד תקין.טידל רושם שאלבום נמחק. מה זה בדיוק?
