מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלבום חדש וטרי טרי סוף סוף יצאה!
B60FCD76-F9B0-4836-816B-C61605CB285F.jpeg


אגב יש להם גם ווידאו מטורף:
 
פרשנות מעניינת ויפה
C5B901FA-8AFF-495B-AF15-224603A45CD0.jpeg
 

אגב לאוהבי הגאנר - SOEN נכון להיום מגיעה למופע ב 29/5 למועדון הוואנה קלאב.
 

גם לדעתי.:אצבע מורמת אגב מופיעים בבארבי בחודש הבא: https://www.etickets.co.il/Epica_-_אפיקה/?id=95. גם סימפוני-איקס מופיעים בבארבי בסוף חודש הבא: https://www.barby.co.il/showcat.aspx?id2=2812
 

נערך לאחרונה ב:
וואו! אפיקה התפקשש. לי:) תודה

קישור לסימפוני איקס לא עבד, מעדכן כאן
בכייף.:נשיקה: בדף הקודם שיתפתי פרוייקט צד מגניב של מייקל רומאו (גיטריסט של סימפוני-איקס) שלדעתי שווה תשומת לב.;)
 
נערך לאחרונה ב:
9A3E8588-4E03-444B-AA2C-D18CEB4A8539.png
 

"מפצח אגוזים" בביצוע ניפלא(הכי טוב לדעתי) והקלטה מצויינת: https://www.prestomusic.com/classical/products/7927438--tchaikovsky-the-nutcracker-op-71 https://tidal.com/browse/track/4541797. חג עצמאות שמח לכל חבריי הפורום !!! :שתוי:
אכן ביצוע טוב, אבל לא חסרים לו מתחרים, שאני לא יכול לקבוע מי עדיף מבין כולם -- כולל גרגייב עצמו עם תזמורת Mariinsky ב-SACD -- ועוד, בסדר אלפביתי:
  1. Ansermet/Suisse Romande
  2. Ashkenazy/Royal Philharmonic
  3. Dorati/Concertgebouw
  4. Dorati/London Symphony (SACD)
  5. Dutoit/Montreal
  6. Neeme Järvi/Bergen Philharmonic (SACD)
  7. Previn/London Symphony
כולם מוקלטים ממש טוב.

חקסמח!!
 
נערך לאחרונה ב:
 

 

 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור