genvirt
חבר משקיען
- הודעות
- 2,440
- מעורבות
- 872
- נקודות
- 113
progstage-productions.com
אגב מופיעים בבארבי בחודש הבא: https://www.etickets.co.il/Epica_-_אפיקה/?id=95. גם סימפוני-איקס מופיעים בבארבי בסוף חודש הבא: https://www.barby.co.il/showcat.aspx?id2=2812וואו! אפיקה התפקשש. ליגם לדעתי.אגב מופיעים בבארבי בחודש הבא: https://www.etickets.co.il/Epica_-_אפיקה/?id=95. גם סימפוני-איקס מופיעים בבארבי בסוף חודש הבא: https://www.barby.co.il/showcat.aspx?id2=2812
בכייף.וואו! אפיקה התפקשש. ליתודה
קישור לסימפוני איקס לא עבד, מעדכן כאן
![]()
דף הבית • E-Tickets
www.etickets.co.il
בדף הקודם שיתפתי פרוייקט צד מגניב של מייקל רומאו (גיטריסט של סימפוני-איקס) שלדעתי שווה תשומת לב.
אכן ביצוע טוב, אבל לא חסרים לו מתחרים, שאני לא יכול לקבוע מי עדיף מבין כולם -- כולל גרגייב עצמו עם תזמורת Mariinsky ב-SACD -- ועוד, בסדר אלפביתי:"מפצח אגוזים" בביצוע ניפלא(הכי טוב לדעתי) והקלטה מצויינת: https://www.prestomusic.com/classical/products/7927438--tchaikovsky-the-nutcracker-op-71 https://tidal.com/browse/track/4541797. חג עצמאות שמח לכל חבריי הפורום !!!![]()