מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

האלבום הכבד ביותר של הזאפס...
1.jpg
 
חלק בלתי נפרד מהתנ״ך המוזיקלי שלי ובאנלוג איכותי אפילו עוד יותר אדיר.
צפה בקובץ המצורף 57425
אכן ביצוע מצויין. בהקלטה מ-1961 הפסנתר מוקלט טוב יותר מהתזמורת. אני לא בטוח שה-LP עולה על ה-SACD.
יש לי הדפסה מקורית של Mercury ו-reissue מודרני של Decca לוויניל 180 ג'. לא שמעתי את ה-Speakers Corner. מעניין להשוות.

הפסנתרן Byron Janis הקליט את הקונצ'רטו ב-1957 עם Charles Munch בסידרת RCA Living Stereo.
index.jpg


השתדלתי מאוד להשיג את ההדפסה המקורית, ואפילו הייתי מוכן לשלם עבורה $100, אבל התקליט היה רועש והחזרתי אותו.
לא התרשמתי שאיכות הצליל טובה במיוחד, כך שהסתפקתי ב-reissue בסידרת Victrola בהדפסה אנגלית.
index.jpg


לצערי לא נתקלתי ב-SACD של זה, רק CD, אבל אני חושב שהוא נשמע יותר טוב מהתקליטים ששמעתי.

ב-CD שומעים הקלטה מצויינת, גם של הפסנתר וגם של התזמורת, שמנגנת הרבה יותר טוב מאשר בהקלטה של דוראטי, וגם הנגינה בפסנתר עדיפה לאוזני. מעניין שההבדל ב-timing של כל פרק הוא מ-12 שניות ומטה.

זה אחר הביצועים הטובים ביותר שנתקלתי בהם לקונצ'רטו הזה, ורק יחסית לאחרונה נתקלתי ב-SACD של Matsuev/Gergiev וב-CD של Valentina Lisitsa -- כוכבת ה-YouTube שמסתבר שהיא באמת יודעת לנגן, במיוחד רחמנינוב -- שמציעים אלטרנטיבות רציניות ל-Janis/Munch הזה.
 

אכן ביצוע מצויין. בהקלטה מ-1961 הפסנתר מוקלט טוב יותר מהתזמורת. אני לא בטוח שה-LP עולה על ה-SACD.
יש לי הדפסה מקורית של Mercury ו-reissue מודרני של Decca לוויניל 180 ג'. לא שמעתי את ה-Speakers Corner. מעניין להשוות.

הפסנתרן Byron Janis הקליט את הקונצ'רטו ב-1957 עם Charles Munch בסידרת RCA Living Stereo.
צפה בקובץ המצורף 57426

השתדלתי מאוד להשיג את ההדפסה המקורית, ואפילו הייתי מוכן לשלם עבורה $100, אבל התקליט היה רועש והחזרתי אותו.
לא התרשמתי שאיכות הצליל טובה במיוחד, כך שהסתפקתי ב-reissue בסידרת Victrola בהדפסה אנגלית.
צפה בקובץ המצורף 57432

לצערי לא נתקלתי ב-SACD של זה, רק CD, אבל אני חושב שהוא נשמע יותר טוב מהתקליטים ששמעתי.

ב-CD שומעים הקלטה מצויינת, גם של הפסנתר וגם של התזמורת, שמנגנת הרבה יותר טוב מאשר בהקלטה של דוראטי, וגם הנגינה בפסנתר עדיפה לאוזני. מעניין שההבדל ב-timing של כל פרק הוא מ-12 שניות ומטה.

זה אחר הביצועים הטובים ביותר שנתקלתי בהם לקונצ'רטו הזה, ורק יחסית לאחרונה נתקלתי ב-SACD של Matsuev/Gergiev וב-CD של Valentina Lisitsa -- כוכבת ה-YouTube שמסתבר שהיא באמת יודעת לנגן, במיוחד רחמנינוב -- שמציעים אלטרנטיבות רציניות ל-Janis/Munch הזה.
יופי של סקירת ביצועים עמיר. תודה.
אין מנוס, אחרי שירד הגל הנוכחי, אני אקפוץ אליך עם הספיקרס קורנר ונעשה השוואה.
 
  • Like
Reactions: AK1
משהו בקטנה...
 

קצת ג'ז טוב

 

 

אלבום מטאל חזק עם גראולינג נשי מפתיע:https://tidal.com/browse/album/52028294
 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור