מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מנוגן כעת
 

תמונות מצורפות

  • 4.jpg
    4.jpg
    KB 142.5 · צפיות: 90
  • 8.jpg
    8.jpg
    KB 86.6 · צפיות: 88
  • 7.jpg
    7.jpg
    KB 79.1 · צפיות: 90
 

עם הגשם היורד-
 

תמונות מצורפות

  • 1.jpg
    1.jpg
    KB 74.5 · צפיות: 83
 


זהו חברים תיהנו לבנתיים שבת שלום
 
מאלבומים המובילים,שיצאו לאור בשנה שעברה(לטעמי כמובן): https://www.prestomusic.com/jazz/products/8820423--this-bitter-earth
 

אלבום מעולה. אוהב את הלהקה הזאת מאוד.
7CC1140A-D90A-4556-A528-AADF19A45E65.jpeg
 
 

 

מתנגן
 

תמונות מצורפות

  • 18.jpg
    18.jpg
    KB 89 · צפיות: 80
  • 17.jpg
    17.jpg
    KB 80.6 · צפיות: 85
ממליץ בחום על אלבום ניפלא,שפשוט אסור לפספס !!!:אצבע מורמת https://www.prestomusic.com/jazz/products/8781224--swallow-tales https://tidal.com/browse/album/143107264
 

השלישייה הפותחת של לוסייה, תמיד כייפית על הבוקר-
 

תמונות מצורפות

  • 3.jpg
    3.jpg
    KB 41.2 · צפיות: 78
  • 2.jpg
    2.jpg
    KB 141.2 · צפיות: 80
  • 1.jpg
    1.jpg
    KB 19.5 · צפיות: 78
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור