מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אני כרגע שומע nightwish.
מדובר במטאל סימפוני עם הסולנית פלור ינסן
 
 

כרגע שומע גם את האנפלגד של לורין היל בחדר העבודה.

בא טוב עם בירה וטבלאות אקסל :)

אגב, ההמלצות כאן מעולות!
זה השרשור הכי טוב בפורום, מלא מוזיקה שלא הכרתי הוספתי מפה לאוסף...
 
זה השרשור הכי טוב בפורום, מלא מוזיקה שלא הכרתי הוספתי מפה לאוסף...
מסכים לגמרי.
 

נערך לאחרונה ב:

Anastasis_(album).jpg
 

תמונות מצורפות

  • Anastasis_(album).jpg
    Anastasis_(album).jpg
    KB 43.3 · צפיות: 368
עוד מאותו אלבום

 
נערך לאחרונה ב:
מ-93 אני אוסף כל אלבום שלהם וזה האלבום שאני הכי אוהב שלהם



Human Shield אדיר

 

נערך לאחרונה ב:
 

נערך לאחרונה ב:
6A273774-C034-49FB-95F8-894A7C166F88.png
 

תמונות מצורפות

  • 6A273774-C034-49FB-95F8-894A7C166F88.png
    6A273774-C034-49FB-95F8-894A7C166F88.png
    KB 569.2 · צפיות: 377
פרויקט של Tool או רק של James Keenan למי שלא מכיר

 
ההורים של גיידי לי שרדו 3 מחנות השמדה והשיר נכתב עליהם, בלי זה לא היה לנו את Rush
השיר עם המילים עושה צמרמורת

 

נערך לאחרונה ב:
נכון לאחה״צ זה, אני סבור שזו פסגת המוזיקה הקלאסית.
8928267A-0F44-4DC8-9594-D7156FF3F79F.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 8928267A-0F44-4DC8-9594-D7156FF3F79F.jpeg
    8928267A-0F44-4DC8-9594-D7156FF3F79F.jpeg
    KB 112.2 · צפיות: 387

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור