מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

RoyZx6r

חבר משקיען
הודעות
659
מעורבות
413
נקודות
63
אשתי שומעת עכשיו את Mazzy star - Among my swan.

אם היא רק היתה יודעת מה השירים של הזמרת מזכירים לי ומתי הם התנגנו, כנראה שהייתי ישן בסלון בשבוע הקרוב :)

מה אתם שומעים? יש לכם המלצה מעניינת?

שבת שלום.
 

the ghost of tom joad - לא משהו חדש, אבל מתאים למזג אוויר
 
ניגנה עד לא מזמן Kaz Hawkins בהמשך להמלצה של אנטון - יפה דווקא.
ועכשיו The Butterfly Effect - Imago - רק היום קיבלתי המלצה - יכול להגיד שפגיע בול (לטעמי:))
 

להירגע בכייף Blue Jean של ZZ Top.
מה שנחמד בספוטיפיי כפי שכבר הזכרתי, אני מבקש את הקטע ומקבל כמה ביצועים נוספים אבל זה ללא ספק הטוב מכולם.

אריה
 
tracy chappman
rem
ואי אפשר בלי קצת דייר סטריט
 
fancy free donald byrd

 

לורין היל אנפלגד
בא לי טוב בגשם בלילה עם כוס יין
55E5E860-2D69-4B02-894F-B0BCE751D74B.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 55E5E860-2D69-4B02-894F-B0BCE751D74B.jpeg
    55E5E860-2D69-4B02-894F-B0BCE751D74B.jpeg
    KB 24.4 · צפיות: 6,175
אתמול הקדשתי מזמני ל https://open.spotify.com/album/3jLQctxoBQJtwkLhJW9Ud4 יצירת מופת של מוסיקה רוחנית בביצוע והקלטה ממדריגה ראשונה.אצלי המוסיקה מתנגנת לפי מצביי רוח,אבל בזמן האחרון שומע יותר ויותר קלאסית (הגיל עושה את שלו). שתהיה לכולנו שבת טובה ומענגת.:מאזין:
 
מקווה שאני לא עוף מוזר:
אלן פרסון ודייויד בואי.
 

פוסט מטורף...כל היום מתעסקים ברמקולים ומגברים אבל בסוף זה המוזיקה מרכז העניינים.
אני מוסיף כאן ידע מרגש מאוד...תמשיכו לשתף שנלמד.
the ghost of tom joad- מצויין
אלן פרסון גם חזק
 
אתם יודעים מה עשיתי היום?
אני לא מאמין בעצמי!קניתי
דיסק,פעם ראשונה כמעט אחרי 20 שנה.
ועוד איפה,בתחנת דלק,חחח
אוסף דואטים של שלומה ארצי.
דיסק כפול בחמישים ותשע שח.
 

Delain - Apocalypse&Chill
 

הגיע רגע לקצת רוגע:)
Omar Sosa/Keita Seckou - Transparent Water
 
IMARHAN

משהו מכיר? להקת FOLK פקיסטאנית:

https://tidal.com/browse/track/84087810


יש גם את ואנסה פרננדז שעושה את לד זפלין:

https://tidal.com/browse/track/65233557

 

אתם יודעים מה עשיתי היום?
אני לא מאמין בעצמי!קניתי
דיסק,פעם ראשונה כמעט אחרי 20 שנה.
ועוד איפה,בתחנת דלק,חחח
אוסף דואטים של שלומה ארצי.
דיסק כפול בחמישים ותשע שח.

נראה לי שאם ההיתי מקבל היום דיסק בחינם, לא ההיתי לוקח, או שההיתי לוקח מנימוס וזורק לפח. אם לא מדובר באלבום שלא זמין ב TIDAL או DEEZER או בטורנט באיכות FLAC, לא מוצא שום שימוש למדיה מפלסטיק כיום.

אולי אם DEEP PURPLE היו מאחדים עם בלקמור ומוציאים אלבום חדש, או שגי'ם מוריסון או מייקל ג'קסון היו קמים לתחיה ומשחררים אלבום אחד, אז כן ההיתי רץ לרכוש את הדיסק והתקליט לאוסף. אבל שאר האומנים היום לא שווים את המאמץ של לקום מהכורסא כדי להכניס אותו לנגן, שלא לדבר על ללכת לרכוש דיסק מחנות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור