מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

וואלה חברים , אתמול היה מה זה טוב ומדליק במופע של סואן!
יאללה - אפיקה נקסט!:)
 

תמונות מצורפות

  • 5F694CCC-C96D-47AF-AFA7-4ABE2F8FB58A.jpeg
    5F694CCC-C96D-47AF-AFA7-4ABE2F8FB58A.jpeg
    KB 75.3 · צפיות: 111
  • 904414B6-4AEC-4216-9E1C-13E10B6362DA.jpeg
    904414B6-4AEC-4216-9E1C-13E10B6362DA.jpeg
    KB 71.2 · צפיות: 113
  • 80B675FA-8CD5-46BE-8EAE-3B7CE3BC4123.jpeg
    80B675FA-8CD5-46BE-8EAE-3B7CE3BC4123.jpeg
    KB 111.8 · צפיות: 114
  • 376F26AD-8274-4699-A57A-184E77CEF206.jpeg
    376F26AD-8274-4699-A57A-184E77CEF206.jpeg
    KB 63.6 · צפיות: 114
נערך לאחרונה ב:
וואלה חברים , אתמול היה מה זה טוב ומדליק במופע של סואן!
יאללה - אפיקה נקבט!:)
עוד שבוע אפיקה !!! אני הולך עם הבת הקטנה שלי,גם חובבת של הלהקה.:מאזין:
 
נערך לאחרונה ב:
עוד שבוע אפיקה !!! אני הולך עם הבת הקטנה שלי,גם חובבת של הלהקה.:מאזין:
יפה!
בת קמה הקטנה? קח עותמי אוזניים (אני רציני).
 

ה"קטנה" בת 20. אני מאמין שאסתדר בלי אטמיי אוזניים.כולי ציפייה ויש לי אפילו חולצה של אפיקה בישביל "לידפוק" הופעה. מה איתך, אתה בא ???
 
ה"קטנה" בת 20. אני מאמין שאסתדר בלי אטמיי אוזניים.כולי ציפייה ויש לי אפילו חולצה של אפיקה בישביל "לידפוק" הופעה. מה איתך, אתה בא ???
עדיף שיהיו אוטמים ליתר ביטחון - חבל על האוזניים, לא תמיד יש איזון ועוצמה שפויה.
כן, אני בא, בינתיי לבד.
 
אגב יש סט של מופעות פגזי בפירנצה.
 

תמונות מצורפות

  • 1254273B-B56D-40B8-9AFD-3E2860373E7E.jpeg
    1254273B-B56D-40B8-9AFD-3E2860373E7E.jpeg
    KB 85.6 · צפיות: 112
באמת פיגוז, אבל בפירנצה כבר הייתי. תכלס לא הייתי נוסע למקום רק בישביל הופעה.;)
 
באמת פיגוז, אבל בפירנצה כבר הייתי. תכלס לא הייתי נוסע למקום רק בישביל הופעה.;)
אני טרם היתי שם ומאוד רוצה, וממש היתי על סף לנסוע- אבל מלונות יקרות בטירוף… יורד מזה.
מספיק לי השנה מופע של טול בפריז…:) - זה היה מפגר לגמריי- 40 אלף…
 
 

 

 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור