מה הקשר בין קומפרסור ,מכונת כביסה ,נעלי ריצה ותחתיות למניעת ויברציות מתחת לדגלי אודיו

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,788
מעורבות
1,978
נקודות
113
ובכן , הקשר הוא אלסטומר בשם סורבוטן (SORBOTANE) שהינו החומר האולטימטיבי לשיכוך ויברציות מתחת למכשירים,נמכר בעיקר בחו"ל בצורות שונות , רוב הרסונטורים המפונפנים באלפי שקלים ארוזים בציפחות אלומיניום מפוארות מכילים את החומר הנל לעיתים עם גולה קרמית ולעיתים ללא ,חומר נוסף מעניין למרות שאינו מיועד לחרדתיים הוא פח "עופרת " בעל תכונות שיכוך נפלאות שרצוי למקם מתחת לרגלי הרמקול או מתחת לסורבוטן , החומר מגיע בד"כ כפח של ממ שניתן לגזור ממנו עם מספריים מספר עיגולים (או ריבועים ) בגודל שרצוי לכם ,מומלץ לעטוף בדיקנות בניילון נצמד ולעבוד עם כפפות , (גם צבע טוב) ,
הספייקים ממתכת יוצרים צליל צרחני ,ובכלל עדיף לשלב כמה חומרים סופגי אנרגיה כתו למשל "פנצרהולץ ,עופרת , סורבוטן ,BDR 'SRA 'ועוד
אני לאחר נסיונות שונים הגעתי לקוקטייל ,שכבה ראשונה אלסטומר עגול נגזר ממזרן יוגה מיוחד , מעליו 3 עיגולים של עופרת , מעליו רגל מקצועית של " FRANK AUDIO" ועליו לבסוף כדור עגול של סורבוטן , האפקט אדיר ועולה גרושים,
סובוטן נועד למנוע ויברציות של קומפרסורים , מכונות כביסה , תחתיות של נעלי ריצה ,מיד אצלם לכם איך נראה !
 

נערך לאחרונה ב:
הנה
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 125.6 · צפיות: 177
  • image.jpg
    image.jpg
    KB 131 · צפיות: 160
  • image.jpg
    image.jpg
    KB 142 · צפיות: 164
עוד
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 84 · צפיות: 94
שימוש נוסף במזרני יוגה הוא הדבקה מאחרי תמונות בבית , רק יש לדאוג שעשוי מאלסטומר , בקיצור אם עולה 99 ש״ח - זה ספוג מאפען, אם עולה בין 300-709 זה אלסטומר
 

מה היינו עושים בלעדיך, רופא שיניים עם רמקולים קאסטום מאיטליה ורמקולים וינטאג', תודה. אני לימדתי את מני 47 Lab להלחים, די, הייתי אצלו בבית לימדתי אותו הבייסיק ואמא שלו צעקה עלי מה שהוא עושה מהבית ועליי, שאני לא אפתח פה, תודה מר חזה עןף, בפעם הראשונה שמני הזמין DAC בכלום כסף שפירק את הצורה לדאקים פי חמש בכסף הבנתי ומני הבין את הבלוף. אני מעריך את הנסיונות שלך לייצר איקולייזרים, סליחה, כבלים, בלי שום בדיקה בציוד בדיקה מאושר, זה חלק מאודיופיליה, אני לא מפחד, שהאתר ימחוק אותי, האמתאיתי

Me, I'm just a lawnmower you can tell me by the way I walk.
 
נערך לאחרונה ב:
אני יודע מה אצל מני , צודק , רק שלמרות הכל אין לי כוונה להחליף הemm שלי שמשודרג במפעל , פשוט רגיל .
 

פשוט מנסה לעזור קצת לחברים הצעירים , אולי יהיה פה משהו פרקטי חוץ מהתנצחויות
 
תודה על התגובה. שדרוג במפעל עדיין לא, עם כל הכבוד, לא עומד בקריטריונים של יצרן שצריך להוכיח את השיפור.
 
בטוח שחצי כבר באינטרנט
 

תודה על התגובה. שדרוג במפעל עדיין לא, עם כל הכבוד, לא עומד בקריטריונים של יצרן שצריך להוכיח את השיפור.
מני אמר שיביא אלי מתי שהוא , נשווה , אני בטוח שטוב
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 203.8 · צפיות: 120
בעצם זה שכתבתי את ניסיוני עם מני Lab 47 שרפתי את עצמי, הבחור יש לו שמיעה נדירה אבל עדיין לא מספיק לטעמי, אשמח לראות פוסטים מטעמו. האוכל היה מדהים מני.

Me, I'm just a lawnmower you can tell me by the way I walk.
 
נערך לאחרונה ב:
SORBOTANE נחמד אבל אתה רוצה סופג אנרגיה רזוננס רציני.
פלטת סנדוויץ בירץ עבה, עולה גרושים.

WhatsApp-Image-2021-02-22-at-13.47.44.jpeg


אם אתה רוצה ניתוק מוחלט בין ה lamm למשטח.
אני ממליץ לך לנסות את Wellfloat.
פלטות ״צפות״ שתלויות ע״י מטוטלות.
 

מני אמר שיביא אלי מתי שהוא , נשווה , אני בטוח שטוב
ומה שמביא אותנו בחזרה לדיון ממלחמת העולם השניה, מה נכון

Me, I'm just a lawnmower you can tell me by the way I walk.
 
נערך לאחרונה ב:
נראה מעניין, תתחדש ותהנה.
 

מה היינו עושים בלעדיך, רופא שיניים עם רמקולים קאסטום מאיטליה ורמקולים וינטאג', תודה. אני לימדתי את מני 47 Lab להלחים, די, הייתי אצלו בבית לימדתי אותו הבייסיק ואמא שלו צעקה עלי מה שהוא עושה מהבית ועליי, שאני לא אפתח פה, תודה מר חזה עןף, בפעם הראשונה שמני הזמין DAC בכלום כסף שפירק את הצורה לדאקים פי חמש בכסף הבנתי ומני הבין את הבלוף. אני מעריך את הנסיונות שלך לייצר איקולייזרים, סליחה, כבלים, בלי שום בדיקה בציוד בדיקה מאושר, זה חלק מאודיופיליה, אני לא מפחד, שהאתר ימחוק אותי, האמתאיתי
אני בטוח שכולם פה ישמחו לדעת איזה דאק זול פירק ומה פורק ;)
 
אני בטוח שכולם פה ישמחו לדעת איזה דאק זול פירק ומה פורק ;)
גמני. אבל למה שלא תשאל את היצרנים במה הדגם החדש שודרג ולמה זה שווה חמש מאות עד אלף דולר.
 
ובכן , הקשר הוא אלסטומר בשם סורבוטן (SORBOTANE) שהינו החומר האולטימטיבי לשיכוך ויברציות מתחת למכשירים,נמכר בעיקר בחו"ל בצורות שונות , רוב הרסונטורים המפונפנים באלפי שקלים ארוזים בציפחות אלומיניום מפוארות מכילים את החומר הנל לעיתים עם גולה קרמית ולעיתים ללא ,חומר נוסף מעניין למרות שאינו מיועד לחרדתיים הוא פח "עופרת " בעל תכונות שיכוך נפלאות שרצוי למקם מתחת לרגלי הרמקול או מתחת לסורבוטן , החומר מגיע בד"כ כפח של ממ שניתן לגזור ממנו עם מספריים מספר עיגולים (או ריבועים ) בגודל שרצוי לכם ,מומלץ לעטוף בדיקנות בניילון נצמד ולעבוד עם כפפות , (גם צבע טוב) ,
הספייקים ממתכת יוצרים צליל צרחני ,ובכלל עדיף לשלב כמה חומרים סופגי אנרגיה כתו למשל "פנצרהולץ ,עופרת , סורבוטן ,BDR 'SRA 'ועוד
אני לאחר נסיונות שונים הגעתי לקוקטייל ,שכבה ראשונה אלסטומר עגול נגזר ממזרן יוגה מיוחד , מעליו 3 עיגולים של עופרת , מעליו רגל מקצועית של " FRANK AUDIO" ועליו לבסוף כדור עגול של סורבוטן , האפקט אדיר ועולה גרושים,
סובוטן נועד למנוע ויברציות של קומפרסורים , מכונות כביסה , תחתיות של נעלי ריצה ,מיד אצלם לכם איך נראה !
אתה מבין שסורבוטן זה חומר איטום בעיקר לגגות? אני לא מבין אותך, אתה יכול לרכוש מה שבא לך ועדיין הולך שולל אחרי בולשיט ברשת.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור