השרשרת לא חזקה יותר מהחוליה החלשה ביותר שבה.
את כל הטיעונים מהסוג השחוק, כמו שאם המקור לא טוב ממילא כל השאר לא יעזור, אפשר ליישם במידה שווה על כל רכיב אחר.
אם המקור מצוין אבל הרמקולים דופקים את הסאונד, מה ההבדל?
בקיצור, הכול חשוב, ולכן אולי השאלה מה הכי חשוב לא כל כך מעניינת בזכות עצמה.
אולי שאלה רלוונטית יותר היא מה הכי משפיע על התוצאה.
נראה שהרכיב שהכי *משנה* את הסאונד, לא רק מטוב לרע אלא אפילו *לאופי* אחר, הוא הרמקולים -- כולל למשל אם מדובר בדינמיים, פלנארים, שופרים וכיו"ב -- וחשוב שההגברה תתאים לרמקולים. למשל, מגבר מנורות חלשלוש יכול להפיק קסם מרמקולים רגישים מאוד, ולא להתחיל להזיז רמקולים לא רגישים, בעוד שמגבר עתיר וואטים לא בהכרח יפיק מרמקולים סופר רגישים את מיטבם, אבל כן יכול לעשות זאת עם רמקולים קשים להנעה.
לכן לדעתי עדיף להתחיל בלבחור את סוג הסאונד שאוהבים ברמקולים, ואז להתאים להם הגברה, ולא להתחיל בהגברה ואז לגלות שהיא לא מתאימה לרמקולים. אם יש רמקולים שהגבוהים והמיד בהם נפלאים, אבל הבאס פחות, אפשר להוסיף סאב/ים, מה שאולי רצוי גם בהרבה מקרים אחרים.
כן, האקוסטיקה חשובה, ולפעמים יכולה לדפוק את הסאונד לגמרי, כמו הדהודים ארוכים אחרי שהצליל משתנה או מפסיק, אבל גם בהרבה מקרים שבהם המדידות איומות זה לאו דווקא אומר שמבחינת המאזין הסאונד "שבור", בניגוד לנאמר כאן באינספור פוסטים.
RC יכול לעזור בהרבה מצבים, כולל גם באינטגרציה עם סאב/ים.