מה הכי חשוב במערכת?

  • פותח הנושא פותח הנושא Croc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מה הכי חשוב בהשגת סאונד הכי טוב

  • מגבר PRE

    Votes: 0 0.0%
  • מגבר POWER

    Votes: 0 0.0%
  • איכות הכיסא

    Votes: 0 0.0%
  • כבלים

    Votes: 0 0.0%
  • חשמל

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    14
  • סקר סגור .
לפי סדר החשיבות
1. המאזין.. ככל שתצבור שעות טיסה ידע וניסיון, כמובן גם מחוץ לחדר..כך תדע למה לצפות
2. החדר..פרופורציות.. פיק.. נול.. דיפ
3. מיקום המאזין בחדר..לא ליפול באחד "המוקשים"
4. מיקום הרמקולים בחדר..מרחקים מהקירות..טו אין..טילט..מרחק זוית פרופורצית המשולש כלפי המאזין
5. סוג הרמקול.. כך שאופיו יתאים לציפיות המאזין.. ו"לציפיות" החדר
6. הגברה שתספק את צורכי הרמקולים
7. מקור שמתאים לאופי קודמיו..וברמה ובאיכות כמו קודמיו
8. כבילה
1. לא טעות בספירה .. רום קורקשין אקוסטיקה אקטיבית פאסיבית מה שעובד.. או מה שהמאזין מוכן להשקיע בו מאמץ סבלנות והרבה אהבה
 
מעניין שלמרות שהשאלה היא מה הכי חשוב במערכת, רבים מתייחסים בעיקר ‑‑ או רק ‑‑ למאזין ו/או לאקוסטיקה (ו/או להתבדחויות אחרות).

אקוסטיקה יכולה לדפוק את הסאונד לא פחות מאף רכיב במערכת, אבל לא בכל מקרה שהאקוסטיקה גרועה ‑‑ אפילו מאוד ‑‑ התוצאה ששומעים גרועה לדעת המאזין, ולכן כנראה שאינה הדבר החשוב ביותר, מעבר לזה שהיא בכלל אינה חלק מהמערכת ולא מהווה תשובה למה שנשאל.

בהינתן ש-99% מהחדרים דפוקים אקוסטית, דורות רבים של מאזינים נהנו ונהנים מאוד מהמערכות שלהם בחדרים כאלה, כך שלא בהכרח זו בעיה אמיתית מבחינתם. אפשר כמובן לשפר באמצעות טיפול אקוסטי פסיבי ו/או אקטיבי, אבל מי שלא מודע לעניין, השיפור הזה לא חסר לו.

המוח יכול, ברוב המקרים, לסנן במידה רבה את השפעת החדר, מה שמאפשר למאזין להבחין בהשפעת המערכת ואף בהשפעת ההקלטה.
 

נערך לאחרונה ב:
על ציר המאזין - ציודופיל..ושניהם טובים ומקובלים..יש מי שנוטה חזק שמאלה או ימינה..
ושני הצדדים טובים מאוד...אבל יש גם חרדים..אלה, מיד ישתמשו במילים כמו: "התבדחויות אחרות".. אולי גם יודעו באחוזים מי "נהנה" ומי לא, גם יקבעו מי "מודע" ומי לא..כל אלה מתוך בקיאות מעוררת התפעלות ביכולת המח לסנן גם להבחין..
 
על ציר המאזין - ציודופיל..ושניהם טובים ומקובלים..יש מי שנוטה חזק שמאלה או ימינה..
ושני הצדדים טובים מאוד...אבל יש גם חרדים..אלה, מיד ישתמשו במילים כמו: "התבדחויות אחרות".. אולי גם יודעו באחוזים מי "נהנה" ומי לא, גם יקבעו מי "מודע" ומי לא..כל אלה מתוך בקיאות מעוררת התפעלות ביכולת המח לסנן גם להבחין..
לאן לקחת את זה...

אז אם צריך להסביר, "התבדחויות אחרות" כולל, למשל את "איכות המשקה" (בין האופציות של ה-poll), "איכות הכיסא" (בין האופציות של ה-poll, וגם הרחבה), ויש אולי דברים שהם אולי רציניים ואולי חצי בדיחה, כמו "חשבון הבנק, או "אוזניים של חברים", ואולי עוד
 
נערך לאחרונה ב:
בדיוק. כל אחד פה מנסה להיות חכמולוג יותר מהשני.
יאללה, גנא התנין, קח אותנו לפואנטה, בכיאת. :).
1772106599963.png
 

לי חסרה ברשימה הזאת איכות ההקלטה.;)
 
הגברה עושה את פרזנטצית המוזיקה.
 
נערך לאחרונה ב:
תודה לכל המגיבים !
אני מופתע לטובה מהתשובות.
חשבתי שהמצב הרבה יותר גרוע.
תשובתי בפוסט נפרד - כדי לא לבלבל את הקורא העתידי ...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור