מה החשיבות של הפיוז במכשיר מבחינת הסאונד?

  • פותח הנושא פותח הנושא איתי ו.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הצלחתם לסקרן אותי...
 
האמת היא שהחלפת הכבלים המעופשים ברוב המכשירים תעשה רק טוב,http://www.cryo-parts.com/cryopartscu.html
הכבל הזה לדוגמה ישפר הרבה מאוד כמעל כל מכשיר, ישמע כאינטרקונקט טוב יותר מכבל באלפי דולרים ,אפילו נראה כמו כבל של מנורת לילה,
בקיצור מי שמחפש משהו אמיתי שיחפש לו /UP-OCC COPPER

היי דארי,
הצלחת לעניין אותי, אני מעוניין לבדוק את הכבלים הללו, אם תוכל להשאיל לי, אינטארקונקט או רמקולים אשמח.
אני מניח שניפגש בקרוב (רותם) יהיה נחמד לבדוק זאת.  

יהודה
 
קונקטורים RCA של פורוטק עם הברגים FP106(ללא הלחמות)

אני מחפש קונקטור RCA ללא הלחמה ולא הצלחתי למצוא....
אני מחפש משהו פשוט, זה בשביל חבר עם מערכת פשוטה.
האם מישהו מכיר היכן אפשר להשיג בארץ ?

תודה
ארז
 

אני מחפש קונקטור RCA ללא הלחמה ולא הצלחתי למצוא....
אני מחפש משהו פשוט, זה בשביל חבר עם מערכת פשוטה.
האם מישהו מכיר היכן אפשר להשיג בארץ ?

תודה
ארז

מה הבעיה להלחים,תן לי לעזור לך, קנה קונקטורים בחנות אלקטרוניקה ויבוא לך מלחים בעל תואר להלחים לך, אפילו יביא בדיל כסף.
 
מה הבעיה להלחים,תן לי לעזור לך, קנה קונקטורים בחנות אלקטרוניקה ויבוא לך מלחים בעל תואר להלחים לך, אפילו יביא בדיל כסף.

אתה מפתיע אותי כל פעם מחדש ! (ורד)
 
מה הבעיה להלחים,תן לי לעזור לך, קנה קונקטורים בחנות אלקטרוניקה ויבוא לך מלחים בעל תואר להלחים לך, אפילו יביא בדיל כסף.

המון תודות((ורד)) אבל באמת שחבל לי להטריח אותך בשביל דבר כזה פעוט....באמת מדובר במערכת פשוטה...

אם יהיה לי משהו רציני יותר אני מאוד אשמח להעזר בך.
אני אבדוק במקומות שקיבלתי הפניה אליהם.

תודה וחג שמח,
ארז
 

שניצל הצלחת להבין איזה על איזה גודל גיד ומספרם מדובר ?
כל מה שהוא אומר זה ~24.5AWG .. וזה מולטיסטרנד

לכל אלו ששוקלים לקנות,
הכבל שהוא מראה בתמונה, של ה3 גידים, הוא לא מה שהוא מוכר.

מדובר פה גם בבידוד PE, ניסית את הכבל הזה ?
 
שניצל הצלחת להבין איזה על איזה גודל גיד ומספרם מדובר ?
כל מה שהוא אומר זה ~24.5AWG .. וזה מולטיסטרנד

לכל אלו ששוקלים לקנות,
הכבל שהוא מראה בתמונה, של ה3 גידים, הוא לא מה שהוא מוכר.

מדובר פה גם בבידוד PE, ניסית את הכבל הזה ?
מחר מקבל 50 פיט עם חבר שחור מניו יורק,מטפלון כבר נמאס לי, מה יעזור לך מספר הגידים שלא יעזור לי? תוכל לומר לי ההבדל באם יש שם עשרים או שלושים גידים?פוליאטילן לא טוב אבל כותנה לא מולבנת כן טוב?
מה שאותי מעניין זה הנחושת!
מה שמיכאל נתן בלינק של אאודיו קונסלט של כבלי כסף עם בידוד כותנה גם לא מעניין אותי , כסף לא נשמע באוזני טוב,
שיהיה מוכן אספר לכם.
 
מחר מקבל 50 פיט עם חבר שחור מניו יורק,מטפלון כבר נמאס לי, מה יעזור לך מספר הגידים שלא יעזור לי? תוכל לומר לי ההבדל באם יש שם עשרים או שלושים גידים?פוליאטילן לא טוב אבל כותנה לא מולבנת כן טוב?
מה שאותי מעניין זה הנחושת!
מה שמיכאל נתן בלינק של אאודיו קונסלט של כבלי כסף עם בידוד כותנה גם לא מעניין אותי , כסף לא נשמע באוזני טוב,
שיהיה מוכן אספר לכם.

שניצל אין שם מספיק אינפורמציה, וראיתי שהמלצת עליו אז שאלתי כדי להשלים את המידע החסר.
אשמח לקרוא את הביקורת שתקבל אותו.

דרך אגב, מה היה גזר הדין לגבי הסומר שהזכרת אז?
היו גרסאות נוספות ?
 

שניצל אין שם מספיק אינפורמציה, וראיתי שהמלצת עליו אז שאלתי כדי להשלים את המידע החסר.
אשמח לקרוא את הביקורת שתקבל אותו.

דרך אגב, מה היה גזר הדין לגבי הסומר שהזכרת אז?
היו גרסאות נוספות ?

הזומר לא מספיק טוב,אולי באמת הפרופי? לא יודע, קיפלתי בצד בינתיים1
 
אהה טוב מה אני חושב על הפרופי כבר אמרתי,
בזמנו עשה לי מהHPOFC שלי ETP , ישר לפח :(.
זבל של פלג.

עדכן כשתוכל אם תנסה אותו עם משהו אחר.
 
יש מלא זיופים בארץ, בטוח שלא עבדת עם אחד כזה? ההתנסות שלי איתם מצויינת כבר שנה
 

יש מלא זיופים בארץ, בטוח שלא עבדת עם אחד כזה? ההתנסות שלי איתם מצויינת כבר שנה

איש כישר באזניו יעשה.
זיוף של פרופי עדיין לא ראיתי ...
אתה ראית אחד כזה בעיניים או שאתה מנחש?

מה זה אומר יאיר, השווית את התוצאה לפלגים אחרים על אותם כבלים, אותה שיטת בניה, וכו וכו?
 
כן.ראיתי זיופים בעיניים.‏ כן.‏ השוויתי לקונקטורים אחרים שלא עולים בשמיים.‏ כן.‏ נוכחתי באמינות של הפלאגים ה@אלו לאורך זמן ושימוש אינטנסיוי.
 
סלח לי שאני מקשה,
זיופים של פרופי יאיר, לא של שום דבר אחר, ראית בעיניים ?
 

אני אקח את זה כ "לא".
 
שמע, פעם אחרונה שראיתי כזה הייתה לפני כמה שנים.
 
שלום לך איתי,בדרך כלל אינני נוהג להשתתף

בפורומים אך הפעם אחרוג ממנהגי,כן יש חשיבות רבה לפיוז במכשיר
והיא חשיבות דרמתית שכל אחד יוכל להבחין בה מייד בשינוי הצליל
האמן לי אני מדבר מניסיון בלבד.

לשאלתך השניה כן יש פיוז אודיופילי של חברת הי פיי טיונינג
והם נחשבים למעולים שקיימים בשוק(יש גירסת סילבר ויש גירסת גולד)
תוכל למצוא אותם אצל היבואן יגאל לסרי מ-IL-AUDIO .
WWW.IL-AUDIO.COM
ממליץ בחום,ספר לי מה היה ומה חווית באם התנסית....

מקווה שעזרתי
סופרמן
 

זו פעם ראשונה שאני נוהג להשתתף בדיון,בד"כ אני משקיף מהצד
אבל הפעם אחרוג ממנהגי ותשובתי מתייחסת לשאלה של איתי לגבי פיוזים
אז כך:
פיוזים משפרים את הסאונד נקודה,יש מערכות שיותר ויש שפחות
אצלי במערכת השיפור היה דרמתי,בכל אופן הפיוזים זה אחד השידרוגים
שעולים הכי מעט ונהנים משיפור גדול,הפיוזים הטובים שיש בשוק הם של חב' היי פיי טיונינג
המיובאים ארצה ע"י IL-AUDIO יגאל לסרי,זהו שידרוג מתבקש ואני ממליץ לך בחום לבצע אותו
שים לב קיימים פיוזים מגולד ואו מסילבר,שמע את שניהם ובחר בטוב ביותר עבורך...
נ.ב
בהזדמנות זו החלף גם את בית הפיוז בארון חשמל,גם שם השיפור יורגש ומורגש....
 
סופרמן ובר- מה אתם מעתיקים אחד משני או שאולי אתם נשמות זהות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור