האמת היא שהחלפת הכבלים המעופשים ברוב המכשירים תעשה רק טוב,http://www.cryo-parts.com/cryopartscu.html
הכבל הזה לדוגמה ישפר הרבה מאוד כמעל כל מכשיר, ישמע כאינטרקונקט טוב יותר מכבל באלפי דולרים ,אפילו נראה כמו כבל של מנורת לילה,
בקיצור מי שמחפש משהו אמיתי שיחפש לו /UP-OCC COPPER
קונקטורים RCA של פורוטק עם הברגים FP106(ללא הלחמות)
אני מחפש קונקטור RCA ללא הלחמה ולא הצלחתי למצוא....
אני מחפש משהו פשוט, זה בשביל חבר עם מערכת פשוטה.
האם מישהו מכיר היכן אפשר להשיג בארץ ?
תודה
ארז
מה הבעיה להלחים,תן לי לעזור לך, קנה קונקטורים בחנות אלקטרוניקה ויבוא לך מלחים בעל תואר להלחים לך, אפילו יביא בדיל כסף.

מה הבעיה להלחים,תן לי לעזור לך, קנה קונקטורים בחנות אלקטרוניקה ויבוא לך מלחים בעל תואר להלחים לך, אפילו יביא בדיל כסף.
) אבל באמת שחבל לי להטריח אותך בשביל דבר כזה פעוט....באמת מדובר במערכת פשוטה...מחר מקבל 50 פיט עם חבר שחור מניו יורק,מטפלון כבר נמאס לי, מה יעזור לך מספר הגידים שלא יעזור לי? תוכל לומר לי ההבדל באם יש שם עשרים או שלושים גידים?פוליאטילן לא טוב אבל כותנה לא מולבנת כן טוב?שניצל הצלחת להבין איזה על איזה גודל גיד ומספרם מדובר ?
כל מה שהוא אומר זה ~24.5AWG .. וזה מולטיסטרנד
לכל אלו ששוקלים לקנות,
הכבל שהוא מראה בתמונה, של ה3 גידים, הוא לא מה שהוא מוכר.
מדובר פה גם בבידוד PE, ניסית את הכבל הזה ?
מחר מקבל 50 פיט עם חבר שחור מניו יורק,מטפלון כבר נמאס לי, מה יעזור לך מספר הגידים שלא יעזור לי? תוכל לומר לי ההבדל באם יש שם עשרים או שלושים גידים?פוליאטילן לא טוב אבל כותנה לא מולבנת כן טוב?
מה שאותי מעניין זה הנחושת!
מה שמיכאל נתן בלינק של אאודיו קונסלט של כבלי כסף עם בידוד כותנה גם לא מעניין אותי , כסף לא נשמע באוזני טוב,
שיהיה מוכן אספר לכם.
שניצל אין שם מספיק אינפורמציה, וראיתי שהמלצת עליו אז שאלתי כדי להשלים את המידע החסר.
אשמח לקרוא את הביקורת שתקבל אותו.
דרך אגב, מה היה גזר הדין לגבי הסומר שהזכרת אז?
היו גרסאות נוספות ?
יש מלא זיופים בארץ, בטוח שלא עבדת עם אחד כזה? ההתנסות שלי איתם מצויינת כבר שנה