השירות ביס לא יותר טוב המחירים מופקעים(בעיקר של yes hd) והתכנים(סרטים, סדרות) חוזרים על עצמם הם עוד משדרים בחלק מהערוצים סרטים מ-198x\199x ו-196x מהזמן שבו לא היו מצלמות בצבע השידורים בשחור לבן, לא שווה לך לעבור.
ד"א עשית אחלה דיל שקנית את ה-lcd של SONY אחלה מחיר ואחלה טלוויזיה.