מה דעתכם על הטלויזיה הזאת?

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
kdl32p3000 של SONY האם היא מתאימה לשידורי ספורט אני מתכוון לקנות בגודל 32" רציתי לדעת מה אתם חושבים עליה?(בעיקר ליאור קורן)
 

לא יצא לי לראות אותה במציאות.
האם ראית אותה בשידורי ספורט (מחוברת אל ממיר).
 
קניתי אותה וחיברתי אליה ביינתים DVD אין לי סרט על דיסק(כולם שרוטים) אז צרבתי מהמחשב לכןן אין לי אינדיקציה לגבי איכות התמונה אני רק יודע שיש למסך 8 MS זמן תגובה שזה לא הכי טוב שיש בלשון המעטה יש לי עוד מסך הוא של SUMSUNG מלפני שנתיים ודווקא רואים די סביר ספורט.
כרציתי לקנות את המסך של סוני באתי לחנות בהתחלה רציתי בכלל את הLG SCARLET אבל המוכר שהוא חבר של אבא שלי אמר לי שהוא לא מסכים למכור לו את הLG כי היא גרועה מאוד אז במקום הוא הביא לי את הסוני במחיר די זול 600 ש''ח הנחה הוא אמא שהוא בקושי מרוויח עכשיו בנוגע לשאלות:

1)האם 8 MS זמן תגובה זה סביר לשידורי ספורט?
2)האם הטלויזיה טובה בשידורים?
3)האם הSCARLET באמת לא טובה?
4)האם סוני טובה בטלויזיות כמו שהיא טובה בכמעט כל תחום שהיא משקיעה בו? היא נחשבת לשם דבר בתחום הטלויזיות? \
תודה מראש
 
1) 8ms הרבה מדי אבל יש מסכים שיש להם זמן תגובה גדול בהרבה ועדיין לא רואים מריחות זה תלוי גם בדגם הספציפי.
2) הטלוויזיה נחשבת די טובה.
3) אני ראיתי את הדגם היותר טוב בסדרה שהוא ה-60fr אם אני לא טועה ראו מצויין רק העיצוב היה מכוער.
4) סוני אכן נחשבת טובה גם בטלוויזיות.
אפשר לשאול בכמה קנית את המסך ומאיפה?
 

קניתי בחנות בראשון לציון זה נמצא ברחוב לישנסקי. החמשל הסיטונאי אני לא הייתי בחנות אני בכלל שלחתי את אבא שלי לקנות את הLG PANTHER או את הSCARLET בסוף הוא חזר עם סוני בראביה. כשהוט יחברו את הממיר נראה מה היא שווה הבעיה שהתקשרתי אליהם הם אמרו רק בעוד חודש כאלה מעצבנים! אמרתי להם שאני מתנתק הם אמרו שיחזרו אליי תוך 3 ימים עברו יומיים נראה מה יקרה אם הם ימשיכו ככה הדרך לYES סלולה!
 
מוזר באמת נשמע מוגזם, אם אני לא טועה לי חיברו באותו יום שהתקשרתי.
ד"א בכמה קנית אותה?
 
3600 דרך אגב הוט התקשרו היום אמרו יגיעו ביום ראשון הקרוב הם חברה כזאת מעצבנת
 

אם לדעתך הם גרועים, אז מדוע

אתה חוזר אליהם?
איכות התמונה וממשק המשתמש בYES הרבה יותר טובים.
 
ממשיך איתם

היתרון הענקי של הוט על יס זה HOT VOD שזה פשוט מדהים כמה תכנים יש. ויש הרבה! ובחינם....

לגבי הממשק גם לא מסכים איתך הוט הרבה יותר טובים ונוחים מיס הממשק מסורבל מדי
ולגבי איכות התמונה לא חושב שיש הבדל.
חוץ מזה שאני די כבול אליהם יש לי גם טלפון שלהם וגם אינטרנט. ככה מתנהגים ללקוח עם טריפל? פשוט בושה... מעניין איך השירות ביס... יש לך מושג?
 
השירות ביס לא יותר טוב המחירים מופקעים(בעיקר של yes hd) והתכנים(סרטים, סדרות) חוזרים על עצמם הם עוד משדרים בחלק מהערוצים סרטים מ-198x\199x ו-196x מהזמן שבו לא היו מצלמות בצבע השידורים בשחור לבן, לא שווה לך לעבור.

ד"א עשית אחלה דיל שקנית את ה-lcd של SONY אחלה מחיר ואחלה טלוויזיה.
 

רגע HOT VOD בחינם?
 
מזה 12 ש''ח בחודש? זה כלום יחסית לתמורה שאתה מקבל במקום לאכול מנה פלאפל פעם בחודש תקנה הוט VOD יש לך המון תכנים בחינם אחרי שקנית ב12 את הVOD ממש זול! יש לילדים הרבה תכנים יש סדרות ממש קורעות דרך אגב עכשיו הם שמו את העונה ה-6 של שמש מהעונה הראשונה עד העונה השישית פשוט גדולים!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור