מדידות וטיפול אקוסטי (כולל RC) -- למה?

  • פותח הנושא פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

היי גנאדי,
תמיד תטיל ספק, ה rc אולי מטיב במשהו
אך זה כמו תרופה שתמיד דופקת משהו
אחר וכאן אולי באיפיון סאונד, היתערבות אלקטרוניקה בהבראת החדר אקוסטית יש ספק שאפשר לחיות
אם זה לאורך זמן, איך כולם מתפטרים בסוף מכל הפילטרים, וחוזרים לטיפול אקוסטי פסיבי המקובל ,אתה מוזמן אלי לחוות טיפול כזה.

הבנתי מאיזה מחנה אתה :שתוי:
לא משנה באיזה צד - יש מקום לכל הדיעות - כל אחד שיעשה מה שנראה לו נכון.
נכון באותו הרגע :D
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור