"דרכי הערמומית" ....איזה קונספירטור דגול הנני .....הבעיה שלחסום אותך אצלי לא מפריע לך בדרכך הערמומית להסיט כל דיון מעניין למחוזות אנטי אודיופילים, תאמין לי שניסיתי!
"דרכי הערמומית" ....איזה קונספירטור דגול הנני .....הבעיה שלחסום אותך אצלי לא מפריע לך בדרכך הערמומית להסיט כל דיון מעניין למחוזות אנטי אודיופילים, תאמין לי שניסיתי!
I just replaced the main capacitors with three Jantzen Silver Z-Cap capacitors 2% 800v 22uf.
I used three 22uf to replace each 68uf Mundorf cap.
WOW, WOW, WOW.
All I can say is it took the speakers to a “much much” higher level, I mean beyond amazing.
I can’t stress enough how much better they sound now.
האתר מציע לך מבחר אפשרויות התעלמות.....נצל אותם.
אתה צודק בהחלט, ואני ממש לא מתכוון להיכנס לעניינים לא לי.......ראית אותי נכנס לשרשור של gds על המאמ"תים?......לא עסק שלי.כאן אתה טועה, כאשר משנים את הכיוון הדיון או שלא ניתן לדבר על דברים מסוימים בגלל רעש רקע - זה מפריע