מדוע מוצרי HIGH END AUDIO נמדדים מאד גרוע?

  • פותח הנושא פותח הנושא EB1000
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הבעיה שלחסום אותך אצלי לא מפריע לך בדרכך הערמומית להסיט כל דיון מעניין למחוזות אנטי אודיופילים, תאמין לי שניסיתי!
"דרכי הערמומית" ....איזה קונספירטור דגול הנני .....
 

I just replaced the main capacitors with three Jantzen Silver Z-Cap capacitors 2% 800v 22uf.

I used three 22uf to replace each 68uf Mundorf cap.

WOW, WOW, WOW.
All I can say is it took the speakers to a “much much” higher level, I mean beyond amazing.

I can’t stress enough how much better they sound now.
זה מתוך תגובה לרמקולים של PureAudioProject.בחור שהחליף את הקבל לקבל יותר טוב(אין לחברה קבל מאותה סידרה (סידרה לאודיו) באותו הערך,אז הוא שם 3 פעמים 22.אני מניח ששני הסוגים נותנים בערך את אותה מדידה אבל נשמעים אחרת

 

תמונות מצורפות

  • WOW.jpg
    WOW.jpg
    KB 60.3 · צפיות: 141
I just replaced the main capacitors with three Jantzen Silver Z-Cap capacitors 2% 800v 22uf.

I used three 22uf to replace each 68uf Mundorf cap.

WOW, WOW, WOW.
All I can say is it took the speakers to a “much much” higher level, I mean beyond amazing.

I can’t stress enough how much better they sound now.

ומכאן למדים ש JANTZEN פי 3 יותר טובים מ MUNDORF
(WOW, WOW, WOW)
 
האתר מציע לך מבחר אפשרויות התעלמות.....נצל אותם.

כאן אתה טועה, כאשר משנים את הכיוון הדיון או שלא ניתן לדבר על דברים מסוימים בגלל רעש רקע - זה מפריע
 

כאן אתה טועה, כאשר משנים את הכיוון הדיון או שלא ניתן לדבר על דברים מסוימים בגלל רעש רקע - זה מפריע
אתה צודק בהחלט, ואני ממש לא מתכוון להיכנס לעניינים לא לי.......ראית אותי נכנס לשרשור של gds על המאמ"תים?......לא עסק שלי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור